Dövmelerim yüzünden.. detaya…?

Dövmelerim çok fazla ama sürekli dua ediyorum, ibadetlerimi yapmaya çalışıyorum. İnancımı daha da kuvvetlendirme yolundayım ama insanlara söylediğimde dalga geçiyorlar sanki ateist gibi görüyorlar da şaşırıyorlar gibi. Kapansam mesela dövmelerimin gözükecek olanı da var iğrenç komik duracak. 🥺
Dövmelerim yüzünden.. detaya…?
Cevapla