Otobuste altima isedim yeride mendille sildim cok utandim insanlar insanlik haliyle neden alay eder?

Bugun is yerinden erken ayrildim bayram icin otobuse bindim tabi yol uzun basladimi bende sikisma. 1 bck saat sonunda ve ayakta gitmem sonucu bir miktar kacirdim ve onuda hemen peceteyle silip cantamdaki posete doldurdum cikincada attim ama pantolon islakdi oyle oyle gittim eve gelince agladim cunku gulenler oldu ben 23 yasinda bir bayanim tutamadim zorla maffoldum simdi gidip cok sevdiğim sacimin rengini bile değiştireceğim oylesine utaniyorum. Siz olsaniz benim yerimde ne yapardiniz allah askina.
Otobuste altima isedim yeride mendille sildim cok utandim insanlar insanlik haliyle neden alay eder?
Cevapla