Eşim benimle zaman geçirmek istemiyor, ne yapabilirim?

Merhaba ben 6 yillik. Evliyim esim benimle. Zaman gecirmek istemiyor disari olsun havuz. Olsun aksam bir kahve olsun cocuklarla dondurmaci ya da bir Park olsun hic bir sekilde olmuyor. Ama arkadaslari arasa onlarla cocugumuzu alip gider ya da hayvanat bahce sine gider ama. Benimle hayata gitmez yorgunum. Der dinlenicem der gider odasina aksama. Dogru da kahveye gider. Artik. Gecektem. Yok. Yiprandim. Kendimi dul kadin gibi hissediyorum. Yanlis anlasilmasin ama kendine bakan 2 cocuk annesiyim genc kizlarla tas cikar tan fiziyim cok güzel bir mesleyim var yani benden utandigini dusunemiyorum. Neden bukadar ailesine soguk ama. Disari ya. Karsi sevecen mantigim El vermiyor

Eşim benimle zaman geçirmek istemiyor, ne yapabilirim?
Cevapla