Ablam beni kıskanıyor mu yoksa sevmiyor mu?

Ne zaman dışarı çıksam laf atıyor “hep çirkin sağlıklı insanlar yaşıyor bu hayatı” diyor. Onun eşyalarını kullanmama izin vermiyor giyme falan diyor. Bedensel engelli olduğu için yapayalnız hiç arkadaşı çevresi yok okula da gidemedi. Ben üniversiteyi kazandığım zaman sevinçten ağladı mutlu olduğu belliydi ama bana sevgisini göstermiyor. Onu gezdiriyoruz elbette ama her gün değil sadece annemle birlikte gezeriz. Mesela bana doğum günümde hediyede almaz ben ona alırım. Eskiden birazcık olsun yüzü gülerdi gözleri parlardı sohbet ederdik şimdi ise kabuğuna çekilmiş benimle hiç sohbet etmiyor mesaj da atmıyor. Kavga ettiğimizde hep “benim sonum belli zaten intihar edeceğim ben sana muhtaç kalmıcam dünya sana kalsın Özgür bir şekilde yasa” gibi cümleler kuruyor… 27 yaşında bu arada. Ben de 25 yaşındayım

Ablam beni kıskanıyor mu yoksa sevmiyor mu?
Cevapla