Güzel bir kız olup olmadığımız nasıl anlaşılır?

Şimdi bana yok içi iyiyse güzeldir demeyin FİZİKSEL olarak bahsediyorum.

Güzel bir kız olup olmadığımız nasıl anlaşılır?
Cevapla