Çok yatan insanlar cidden bir yerlere gelemiyor mu?

11 yaşındaki kız kardeşim kuran kursuna gitmeyi hiç istemiyordu ve babam evde yok diye ağlayıp ablama gitmemek için yatakta nazlar yapıyordu. Kardeşim tv bağımlısı bu arada, almazsak sabahtan akşama kadar kesintisiz izleyebilir. Onu kaldırmaya çalışırken hep yatarsan teyzem gibi olursun dedi (kendisi öğretmen teyzem işsiz) bana çok saçma geldi ya 🤦‍♀️ ne alaka? Bence kendi egonu tatmin etmekten başka bişi değil.

Çok yatan insanlar cidden bir yerlere gelemiyor mu?
Cevapla