Arkadaşım olmadığı için kendimi ezik gibi hissediyorum. Yanlış mı yapıyorum?

Çevremde herkesin en yakını var sürekli konuştuğu ailesi gibi yakın olduğu insanlar var. Benim de vardı ama hepsiyle aram açıldı yalnız kaldım. O yüzden bu his beni çok ezik çok değersiz hissettiriyor aşmak için ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum
Arkadaşım olmadığı için kendimi ezik gibi hissediyorum. Yanlış mı yapıyorum?
Cevapla