Arkadaşım ve dedemi nasıl yalnız bırakacağım, ne yapmalıyım?

Arkadaş merhaba arkadaşım bizde kalacak ve benim yarın sabah 1 saatliğine hastane randevum var oda evden çalışıyor ailemin haberi var kalacağından onu 1 saatliğine evde yalnız birakmam lazım

Benim sorunum onu evde nasıl yalnız bırakacağım değil 12 senelik arkadaşım çocuğum onla geçti güvenim tam onda sıkıntı yok asıl sıkıntı benim dedem aksi biri aile apartmanı oturuyoruz diyelim altlı üstlü ne milleti uyutur nede o evde sana o kapıyı açtırana kadar gider hayatı 7-24 senle geçirmek isteyen başında sürekli ne yapıyorsun diye üşüşen biri arkadaşını evde nasıl yanlız bıraktın diye başıma üşüşür yaşlı olayida anlatamazsın arkadaşıma açıkça durumu açıklasam kapıyı kimseye açma felan diye ne yapmalıyım ne önerirsiniz?

Arkadaşım ve dedemi nasıl yalnız bırakacağım, ne yapmalıyım?
Cevapla