Arkadaş merhaba arkadaşım bizde kalacak ve benim yarın sabah 1 saatliğine hastane randevum var oda evden çalışıyor ailemin haberi var kalacağından onu 1 saatliğine evde yalnız birakmam lazım
Benim sorunum onu evde nasıl yalnız bırakacağım değil 12 senelik arkadaşım çocuğum onla geçti güvenim tam onda sıkıntı yok asıl sıkıntı benim dedem aksi biri aile apartmanı oturuyoruz diyelim altlı üstlü ne milleti uyutur nede o evde sana o kapıyı açtırana kadar gider hayatı 7-24 senle geçirmek isteyen başında sürekli ne yapıyorsun diye üşüşen biri arkadaşını evde nasıl yanlız bıraktın diye başıma üşüşür yaşlı olayida anlatamazsın arkadaşıma açıkça durumu açıklasam kapıyı kimseye açma felan diye ne yapmalıyım ne önerirsiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer