Eşyamin dilencisi oldum ya resmen canım ark 1 hafta istemedim getirmedi simdi de yok bulamıyom diyor tas*ak geciyor benimlen. d. d?

1 hafta dan fazla gecti istemedim kaç yıllık arkim getirir kıyafet falan da değil ya jbl hoparlör motorun altina koymuş sonra yok diyor kac kere söyledim yok diyo bende diger arkimda ona verdim diyor kafayi yicem ya dilenci oldum resmen ben bunlara bir dava falan açabilir miyim artık o çıtaya geldim yani boyle tazminat davası falan

Eşyamin dilencisi oldum ya resmen canım ark 1 hafta istemedim getirmedi simdi de yok bulamıyom diyor tas*ak geciyor benimlen. d. d?
Cevapla