Sizcede çocuklara ilkokuldan mezun olunca kep artırmaları şımarıklık değil mi?

Sosyal medya da karşıma çıkıyor kreş öğrencilerine bile kep attırıyorlar 5yasindaki çocuk ne anlar kep atmaktan itici duruyor aşırı lise mezunları ve üniversite mezunlarına yakışıyor kep atmak onlar kaldırıyor şimdi bakıyorum 4. sinif ve 8. sinif öğrencilerine kep attırıyorlar hiç birşeyin özelliği kalmadı artık eskiden lise sonda kep atılırdı kep atmak önemli bir andı okul hayatın son buluyordu kazanan üniversiteye gidiyordu her şey basitlesti... Şımarıklıktan başka hiçbir şey değil aşırı itici...
Sizcede çocuklara ilkokuldan mezun olunca kep artırmaları şımarıklık değil mi?
Cevapla