Minnoş tatlı demeyin dışı sizi içi beni. Kamerayı açınca masum rolü kesiyor shshshs



Düşün bizde her sabah böyle sanki bizi kullanıyorlar
Ahahah ya çok tatlı bu da 😍
Cevap
53Cevap
Evet şirin
O piskopatan bizim kuzende de var apart da kapı acılıyo havlıyo ayaga kalkıyon havlıyo eve biri geliyo havlıyo hayvan sese duyarlı senkronize havlıyo birde doymuyo dünyayı ver yer
Ahahahha doğru 😂😂😂😂
Sen bunu telefonla çektiysen şarjdaki telefonda köpeğin mi :) umarım değildir ;) . Tatlı köpek ama ben bu cinsleri çok sevemedim
O telefon ablamın ya shshshsh
Şöyle bir yastığım olmadı.
cut.
😂😂😂😂
Çok tatlı ama uyutmama konusun da sana katılıyorum benim de kedim var tam uykuya dalacağım sıra üzerimde zıplıyor oyun oynuyor tüm uykum kaçıyor tabi
Yaa nasıl güvenip yatıyorsun yanında ya bişey yapsa ☺️☺️
Ne yapabilir bana yatıyoruz işte shshshsh
Ya ısırır felan eder çok tatlı duruyor yaramaz ☺️☺️
Dışarıya saldırıyor bazen yalan yok ama bana yapmıyor shshshs
Bak bir gece ansızın ne yapacağı belli olmaz ☺️☺️☺️
Tatlı da bi işe yaramaz kendini koruyamaz😂 benim kedi boğar bunu yazık
Gavur gibi
Nasıl yaşıyorsunuz lan itle aynı evde
Bende yerinde olsam uyutmazdım 😂🙃 ama bence bu köpek hem şanslı hem zeki sjsjs
Tam pijjj
Çok sevsem de evde köpek bakmaya sıcak bakamıyorum :)
Tipe bak ya xcjhfxz niye cekiyon der gibi bakiyo
Kabadayı olduğu anlardan shshshsh
Dover bu bizi vala benim kediyle bir olup
Çoluk çocuğa karış bak bakalım. kopege vakit kalıyo mu baby😅
Aman aman shshshs
:) ya çok tatlı maşallah bi suç işlemişte masum rolü yapıyor fındık ya :D sabah sabah alemsiniz
şkladgjadjgpş öyle bir severdim ki onu bir daha ayrılmazdı yanımdan
Çok maço bir şey bu yol yakınken dön ahaha
Off hem de nasıl shshsh
O nasıl bakış hahahah
Dimi shshshss
Yaramazin omde gideni desenize.
Biraz öyle shsshshs
Kolaygelsin size... eğlenceli ama uğraşmakta gerekiyor
Cok tatlı bakiyor, ne sevimli..😊
Teşekkürler 🌸
Tipe bak pozda veriyor sjbsbdbnd
Daha ne fotoğrafları var artist shshshs
Şu kadar memem olsa yeterdi be
Allahım tipe bak, 😍 horlar bide bu uyuyunca
Shshshsh öyle olsa yataktan kovarım kendisini
Tam cinsi ne bunu. Bende iki tane alman kurdu var ama işte onlarla böyle yatamıyorum 🥺 ufak Bi cins daha alıcam
Yatağa köpek mi soktun Allah akıl versin
Yaaa gelsinde beni de uyutmasın razıyım 😍
Sanki sen yaramazlık yapıyor gibisin 😄😄
Çok sinirli bakmış.
Çok tatlı şerefsiz 😂😂😂
köpekle mi yatıyorsun
Yatağın arkasında priz var ne güzel..
güzeli bulmuş. neden uyutsun
Bakışı çok komik😂
Tipini Yerim Onun Ben :)
Bunla aynı yatağa girilir mi be
Tipe bak şirin miş
Bu me ya çocuk gibi yatmış :)
Kurbanda geldi tüylüya iyi para eder
haklı ama acıkmış sanki :D
Agresif bakıyor harbi, markası ne bunun
çok tatlı bakmış :D
Ben olsam ben de uyutmazdım seni ;)
Aynen abicim aynen shshhshs
Çok sinirli bir tipi var😳
Ahahahah biraz öyle 😂😂
İkimizde çok tatlısınız
Satalım bunu
Höst shshshs
Parayla almadım ben bunu ya hediye edildi 😅
Sahibi daha tatlıdır bence
Sahibi daha agresif shshshs
Ahaha çok tatlı ve tuhaff 😂
Bu bana karşı bir de dışarıya karşı aman aman anlatmayım shshshsh
Gözlere bak jsjdjdjd
Haykırıyorum kendisine ya güldürüyor deli şey shshshsh
Yaramazin yanındaki nefis bir şey kdjd
Vay be görmeden nasıl anladın kalp gözü dedikleri shshshsh
Bendede var bi tane
Yaaa deli mi seninki de
Köpek degil benimki ondan delidir profil resmime bak canım görürsün,😉
Bakıyorum
baktık tabii seni mi kırcaz
Tipe bak shshsh
Sürekli hareket mi ediyor 😁
Haha bakışlara bak
çok şanslı minoş
Öyle 😂
Yaramaz
Öyle 😂
Bana ver onu
Bendede iki tane var
Şanslı köpek
Öyle bitanem😂
Ne tatlı ya
Ya ya shshshs
Dkdkdkdkd
Hahshs çok tatlı bu
Dimiii😂
Uyumuyor mu
Hayır 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?