- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılMüslümanım.
Bilimsel gelişmeleri takip eden, araştıran birisi olarak herkesin görüşüne saygı gösteririm ancak bu ülkede ayrımcılığı sadece Müslümanlar yapıyormuş gibi bir algı yaratılması doğru değil örneğin ateistler arasında çok kişi hiçbir bilgisi olmamasına rağmen kendisini sadece ateist olduğu için zeki zannedip milletle kendince alay ettiğini zannedebiliyor.
Müslümanlar içerisindeki birçok kişi de dinini bilmiyor ancak bilmemesine rağmen savunmaya kalkınca yanlış yapıyor ve karşıdakinin inançlara olan bakış açısını değiştiriyor. Dini bilmeyene örnek olarak aşağıdaki bir pembeli arkadaşı örnek verebiliriz mesela kendisi ben müslümanım ama eşim Hristiyan ve bu engel değil diyor ancak yanlış İslamiyet dininde kadın gayrimüslim birisi ile evlenemez ve bunu örnek olsun diye verdim. Fazla polyana olmak da iyi değildir gereğinden fazla sert olmakta.
Din net kuralları olan bir inanç sistemidir ya inanırsın ya inanmazsın.
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Lekum dinikum veliyedin diyerek başlayayım sözlerime.
İslam ve Allah inancı taşıyan biriyim. Bu sana karşı olduğumu göstermez hatta senin ve seninle aynı görüşteki insanlara.
Çünkü eğer ki İslam düzgün yaşansa idi büyük çoğunluk bu görüşe sahip olmazdı. Ne yazık ki İslam ağızdan ağıza ve sorgulanmaksızın her duyulana bağlı kalıp, hoca, mürşid, alim kisvesi altında cemaatler oluşturup farklı bir tarikat hali almış insanlar yüzünden müminler azaldı. İnsanlara baskı uygulamaya kadar gidildi. Onlardan olmayana kafir denildi.
Ben Atatürkçü ve namaz kılan biriyim diye bana Atatürkçü biri namaz kılar mı dercesine yaklaşanlar bile oldu.
Allah Azze ve Celle Maun suresinde "Fe veylun lil musallin" ( Vay o namaz kılanların haline ki) deyip bizi uyarırken bile bizim insanlarımız her namaz kılanı başımıza şah da eyledi ilah da haşa.
Daha çok şey yazıp detaylıca kendimce bildiklerimi yazmak isterdim de telefon sıkıntılı donup takılıyor. Umarım bir parça da olsa olumlu şeyler katabilmişimdir.22 Yorumla- +1 yıl
Herkes islama uygun yaşasaydı ben de sorgulamadan inanırdım. En nihayetinde yanlış bir şey istenmiyor dinen ama inanların kendi dinine saygısı yoktu ben de farklı inançlar arayışına geçtim
Yorumlarini okudum inancını yitirmissin insanlar baskıyı kaldıramaz doğrudur ateistim diosun Allahınvar olduğunu biliyoruz inanmak inanmamak tabiki sana kalmış saygı da duyulur neden duymayalım peygamber efendimiz sav dönemindede herkes İslamiyeti kabul etmedi zaten her türlü dinden insanı yanında tuttu saygısını dile getirdi. Kimse kimseyi zorlayamaz ya da sen kafirsin zindiksin diyemez. İnançları iz bizi biz yapan unsurlar bugün örnek veriyorum cuma cuma namazı var neden cuma perşembe olmamış diyebilir çoğu insan herkesin inancına saygı duyalım kimse kimseyi sevmek zorunda değil saygı duymak zorunda...
10 Yorumla
+1 yılBen Allaha inanmıyorum bu kücüklükten kalma bir şey herkes ergenlikte ateist deizm olunur dedi fakat hala ayniyim din bana saçma geliyor. Kuarni kerimin bir normal kitap olduğunu düşünüyorum o zamandan bu yana kadar nasıl gelmiş çok merak ediyorum ve inanmıyorum bize normal bir kitabı kutsal kitap diye yutturduklarina inanıyorum. Görmediğim bir şeye inanmam şahsen. Evlenmeden de çocuk yaparım alkolde içerim herşeyi yaparım bu hayatta bir çok şey günah diye bir şey yapmayalım o zaman hayat kısa bir kez geliyoruz her şeyi yaşamak istiyorum. Ailem bile saygı göstermiyor o yüzden biriyle din konusu konuşmak tartışmaya kapalı..
21 Yorumla- +1 yıl
Tamamen katılıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılateistim tanrıya inanmıyorum ve dinlere
10 Yorumla
+1 yılİnançsız olmak bireyin kendi iradesinin tercihine bağlıdır.
Ben Müslüman’ım fakat insanların ne yaptığı, ne konuştuğu beni ilgilendirmez.
Bilmem şu örgüt Müslüman ve kafa kesiyor, bilmem şu lider Müslüman fakat insanların haklarına riayet göstermiyor, şu kadın Müslüman olduğu hâl de açık/saçık giyiniyor,
bu adam Müslüman ve çok alkol kullanıyor vs. ben bunları dinlememeliyim çünkü benim inancımın çevremdeki insanların yaptıkları ve inandıkları şeyler ile ilgisinin bulunmadığının bilincindeyim.
Akılsız bir insan da Müslüman olabilir İslam coğrafyasında doğup/büyümesi buna yeterli bir sebep sayılabilir fakat kalkıp prensipleri, kuralları, yasası, ideolojisi, belli bir düşünceyi bu akılsız insanın yaptıkları sebebi ile yanlışlamanın pek mantıklı olmadığını söylemek isterim.114 Yorumla- +1 yıl
Bak eğer dikkat ettiysen inançsız olduğun için hakaret etmiyorum ki edemem de.
Şimdi sormam da bir sakınca bulunmuyorsa, aklındaki hangi şüphe veya şüpheler seni inançsızlığa çekti?
- +1 yıl
Teşekkürler. En iyi yorumu seçtim şimdiden
- +1 yıl
Başta dar bir görüşle başladım. Çevremdeki insanların kendi dinine doğru şekilde inanmaması beni etkileyen ilk şey oldu. Beni islamiyetten iyice soğutan buydu. Sonra din adamlarının din tüccarlığı yapması, din kardeşliği diyip kullanılmak vs. Başlarda bunlar etkiledi beni
- +1 yıl
Sonra kendi kafamla baş başa kaldıkça islamiyetle ilgili hiçbir şey aklıma yatmamaya başladı. Yıllarca bi tanrının varlığına inanmaya çalışarak yaşadım ama en sonunda buraya geldim anlatmakla bitiremem
- +1 yıl
Şimdi farzedelim ki aynı şehir de oturuyoruz ve aynı fırından ekmek ihtiyacımızı karşılıyoruz, sen ekmeği aldıktan sonra gidip ekmeği çöpe atıyorsun ben de aldığım gibi yiyorum.
Şimdi bana söyler misin ekmeği sana satan fırıncının suçu ne veya seninle aynı fırından ekmek alan ben, benim suçum ne?
Suç tamamen sana ait olur değil mi!
Aynı o şekilde suç Allah’ın koyduğu kurallara uymayıp kendi kurallarını Allah’ın kuralları gibi gösterenlere ait iken burada Allah veya Allah’ın kurallarına uyan inançlı bireylerin ne suçu olabilir? - +1 yıl
Evet bunun farkındayım zaten. Bu anlattığım beni dinsiz yapmadı beni dinden soğuttu. Sonrasında gelen düşünceler araştırmalar vs. ve o kadar inanma çabası sonucu bu hale geldim. Anlatmayla bitiremeyeceğim kısım bu
- +1 yıl
Başta tıpkı senin gibi sorguluyordum fakat sadece sorguluyordum inançsız olmayı onaylama odaklı düşüncem olmadı.
Tahran’da üç sene psikoloji ve metafizik üzerine eğitim gördüm, bütün öğrendiklerim, düşündüklerim vs. hiçbir şekilde beni İslam’dan soğutmadı hatta tam aksine daha da çok bağladı diyebilirim. - +1 yıl
Hadisi şerif sunnei tirmizi de rasulullah efendimiz insanin insanda hakki vardir buyurmustur bir insan yanlis yolda ilerliyorsa onu uyarmayan insan o gunaha ortak olmuştur buyurmuslae. Simdi burada sadece kiza yag cekme icin dinini satan insana seslenmek istiorm atesiniz beraber olur inslh.
- +1 yıl
@Aşian-Vassal kastettiğiniz kişi ben miyim?
- +1 yıl
Ta kendisi
- +1 yıl
@Karakter_Zeka_Tip emin ol oda simdi cehennemdir )
- +1 yıl
@Karakter_Zeka_Tip hersey acik ve net ilerleyen zamanlarda anlarsin
- +1 yıl
@Karakter_Zeka_Tip inancsiz olabilirsin ama madem muslumansin bir kiza sulanmak icin dinini satmak ne munafikliktir bu senin icin değil senin rengin belli zaten
- +1 yıl
Şimdi size nasıl açıklasam bilmiyorum ki, yazdıklarımdan onu anlamış olmanız, bayağı yanlış anladığınız anlamına geliyor.
Kimseye yağ çektiğim falan da yok.
+1 yılAgnostiğim. Varsa da yoksa da banane. Müslümanlar agnostik ne demek bilmediklerinden falza karışamıyorlar, agnostiğim diyorum geçiyorum.
22 Yorumla- +1 yıl
Çok mantıklı. Dünyaya bir kere geliyoruz onda da inanç derdiyle yaşamak kadar saçma bir şey yok benim gözümde
- +1 yıl
Tabii şimdi amacımın yoldan çıkmak sapıtmak olduğunu düşünen insanlar olucak. Yemedi haltların önündeki tek engel inançları onların da. Ben bir çok inanca göre günah olan şeyi etik anlayışıma uymadığı için yapmıyorum
Müslümanım ama insanların inancına saygılıyım. Maalesef türkiyede inanca, ateist bir insana, lgbt ye saygı yok.
13 Yorumla- +1 yıl
Anladığım kadarıyla normalde saygılısın ama türkiye senin normalinin dışında?
- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum
- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılYobazlara laf anlatamazsin maalesef sadece onların dedikleri bir dünya var ve ondan başkasını kafa almıyor. Seninki boşa debelenme 😄 ben deistim mesela ve hiç girmem o tartışmalara çünkü cahille tartışmak zor değil imkansız 😇
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 603 cevap paylaştı. Düşüncen hep mi bu yöndeydi yoksa dinden soğudun mu
14 Yorumla- +1 yıl
Küçüklüğümden beri böyle, zamanla da iyice soğudum
- +1 yıl
Türkiyede kafasını kaldırıp etrafına bakman yeterli soğuman için
Biraz Talibancı, Biraz Zevahiri'ci, Biraz da Bin Ladin ortaya karışık. Kimsenin inancı beni bağlamaz ama araştırılmamış ve kişiye topluma bakarak yapılan tercihler cahiliye tercihidir. Ben bu ülkeye, yöneticilere baksam müslüman olmazdım.
10 Yorumla
+1 yılben musluman oldugum ahlde beni bile illallah ettirdiler anliyorm aeni
11 Yorumla- +1 yıl
Var bi okumamışlık. Anlaşılan hep böyle baş edicez
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Herkesin dini kendine. Hepsine saygımız var. Ama yobazlık dinle ilişkili bir durum değil. Kişinin kendisi ile alakalı. Tüm inanç sistemlerinde yobazlık var bence. Dinsizlerde bile var.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. agnostiğim ben dinlere inanmıyorum. zaten ortalıktaki yobaz sayısı belli ben dinlere de inanmam inanada saygı göstermem banane la neye inanırsa inansın çokda fifi ama kendi saçmalıklarını bana dayatırsa onun mına korum
20 Yorumla
+1 yılİnsan görüşü farklı inanç farklıdır.. sadece tek bir din .. ve farklı inançlar vardır..
Ama senin yaşadığın dinle alakalı değil. İnsanların doğasında olan bir durum..
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılönce İslam Dinimin gereği olarak tatlı dille anlatırım baktım kopuk. senin Dinin sana benim Dinim bana der yoluma bakarım
20 Yorumla
+1 yılAteist bazı arkadaşlarda sorunsalı cidden illa gözümüze sokma çabanız neden anlamıyorum ateistsen aitesitsindir napalım yani seninde saygın olmalı inançlı insanlara ki sende saygı bekleyesin. Sende tutupta inançlı bir insana senin Allah’ına inanmıyorum diyemezsin zaten inanmak veya inanmamak kalpten gelir sözle neyi kime nasıl ve neden ifade etmeye çalıştığının bir önemi yok
31 Yorumla- +1 yıl
Kimsenin gözüne bir şey sokmaya çalıştığım yok. İnsanların dini görüşlerini merak ediyorum. Yeterince araştırdım düşündüm. Biraz da insanlardan görüş sahibi olmak istedim ve bunun için bu sorunun altına toplandık. Herkese saygı gösterdim göstermeye çalışıyorum da zaten. Barbar ve yobaz yaşayan cahil insanlarla mücadele ederken saygı duyamıyorum. Daha kendi dini hakkında hiçbir şey bilmeyen mahluk bana akıl veriyor. Sorun burada
- Aile & Toplum konusunda 501 cevap paylaştı.
+1 yılAteistin de farkli dinlerinde ben... yapim tek din islamdir gorusunuze ne saygi duyuyorum nede baska birsey
10 Yorumla Ben Müslümanın, geçenlerde 3 müslüman arkadaşlarla yalnış bildikleri bir konuda baya tartıştık. Değişen bir şey yok. O sebeple boş ver.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEşimle tanıştıktan sonra din meselesine farklı bir bakış açısıyla bakmaya başladım. O hristiyan, ben müslümanım. Bir çok farklı arkadaşımız da var. Yahudi olan da var. Hiç inanmayan da var. Din meselesi insanların arasında duvar örmemeli bence
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 699 cevap paylaştı. İnsana inanıyorum. Sonsuz yaşamaya inanıyorum. Adalete inanıyorum. İyiliğe inanıyorum. İnandığımla sınanacağım. Bende böyle bir insanım.
10 Yorumlaisteyen istedıgıne ınanır :) herkesın bır popisi var sonuçta
20 Yorumla
+1 yılElhamdülillah Müslümanım Allah'a inanıyorum namazımı da kılıyorum
20 Yorumla
+1 yılSürekli yobazlarla niye mücadele edesinki alnında ateist yazmıyor bir başkasındada müslüman yazmıyor.
210 Yorumla- +1 yıl
Olaylara bakış açımız farklı oluyor bir çok insanla bir yerde patlak veriyor hep
- +1 yıl
Valla çevremde ateist var hiç çatışmadık aklımıza bile gelmiyor neye inandığımız. Demem oki ateistlik yeni başlayanlar için hava atma aracı gibi bir şey olmuş. Atomo keşfetmediniz her yerde ateistlik diye dolarsa. 😄
- +1 yıl
Ateistim diye dolanma 😄
- +1 yıl
Burada insanların görüşünü almak için açtım bu konuyu ve altına da herkesin inancı kendine yazdım bütün inançlara saygısı olanlar yazsın diye ama burada bile sataşma peşindesin. Nasıl bir eziklik seninki çözemedim. Banane sizin aranız iyiyse. Benim de bazım müslüman arkasaşlarımla aram iyi kimse kimseye aşağılayıcı yorum yapmıyor. Yapsalardı arkadaşım olamazlardı zaten.
- +1 yıl
Elhamdülillah Müslümanım ama bilgim birine İslam'ı detaylı anlatmaya yeterli değil. O yüzden benim sana tavsiyem şu olurdu. Ateizmin vaat ettiği şey hiçbir şey dünyanın sonunda hiç bir şey vaat etmiyor. İslam'ın vaat ettiği şey cennet veya cehennem. Müslümanlar eninde sonunda cennete gidiecek günahkar dahi olsa günahları oranında cizalandırılıp cennete girecek. Ama Müslüman olmayanlar ebedi cehennem var. Şimdi olaya şöyle bakalım diyelim ki dinler yok. Ateistler haklı olsunlar kazandıkları bir şey yok. Ateizme inanmayanlarda cezalandırılmicak b durumda. Birde şu açıdan bakalım İslam dini hak din olsun. İslam'a inananlar cennete inanmayanlar ebedi cehennem gidecek çok büyük risk inanmayanlar için. Sadece b bakımdan bakıp islamdinine yaklaşıp gereklerini yerine getirebildiğin ölçede yapmaya çalış
- +1 yıl
@Karakter_Zeka_Tip tercihim bu yönde
- +1 yıl
İslamiyete bu mantıkla bakıyorsan sen benden inançsızsın o zaman. Tanrı senin için var mı yok mu bilmiyosun ve g. tümü garantiye alayım diyorsun. Yaratıcından şüphe ederek yaşıyorsun, tamam bu sorun değil ama şüpheni gidermek için araştırmıyorsun. Benden daha boş yaşıyorsun. Ben en azından inanmak için bir şeyler yaptım. Okudum araştırdım.
- +1 yıl
Bu mantıkla bakmıyorum sadece sonuçlarını mantık kuramı ile anlattım
- +1 yıl
Bilgimi aktarabilecek kelimeleri bilemiyorum o yüzden böyle anlattım bende.
- +1 yıl
Öyleyse bilgin seninle toprağa kadar gider. Yapacak bir şey yok
+1 yılELHAMDÜLİLLAH MÜSLÜMANIM MÜSLÜMAN OLMAKTAN DA GURUR DUYUYORUM DİNİM İSE İSLAM 🤲💘
10 Yorumla
+1 yılKurancı müslümanım ve Sünniler hariç herkesin inancına saygı duyuyorum. Eskiden deisttim.
10 Yorumla
+1 yılMüslümanım. Senin fikirlerini o kadar merak ediyorum ki...
10 Yorumla
+1 yılMuslumanim ve tum inanclara saygiliyim... insan istedigine inansin beni ilgilendirmez... yalan soylemesin, hirsizlik yapmasin, kul hakki yemesin, dosdogru insan olsun o bana yeter
00 YorumlaKaybedeceksin Ateşin Gari
Er geç Müslüman olacaksın sen de 😝12 Yorumla- +1 yıl
Oke ateşimiz bol olsun
Allah günah yazmasın ama neye inandıysak oradan darbe vurdular.
00 YorumlaSana katılıyorum ve takip ediyorum daha bilmediğin neler var senin 😈
00 Yorumla
+1 yılBende hivbirseye inanmiyorum ve ozgurum ozgur bi ulkede yasiyorum ve turkiyedeki gibi degilbherkes saygi duyuyor
10 YorumlaBen hem ateistim hem feministim hem fetişistim hemde koministim. İstlerin hepsi var bende
20 YorumlaAynen dediğin gibi herkesin inancı kendine beni ilgilendirmez..
10 Yorumla
+1 yılElhamdülillah müslümanım
35 Yorumla- +1 yıl
Nezamandan beri
- +1 yıl
@34Derbeder34 doğduğumda beri
- +1 yıl
Kimin ümmetin densin
- +1 yıl
@34Derbeder34 noluyo dini bilgimimi ölçmeye çalışıyosun
- +1 yıl
Yoo hayır estağfurullah
Ben kimseye inanmıyorum sende ergen olduğundan her yerde ateistim yaa dersen dalga geçilirsib.
11 Yorumla- +1 yıl
Her konu altında sataşma çabasında olan sen mi ergensin yoksa ben mi? İnancımı insanların gözüne sokmak gibi bir derdim yok. Gördüğüm birçok müslüman daha konuyu tartışmadan bana kendi dinini dayatıyor. Burada da sorunlu benimdir sana göre...
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılBiz de yobaz ateistlerle mücadele ediyoruz
20 Yorumla Elhamdülillah Müslümanız
10 YorumlaAgnostik Teistim.
10 Yorumla
+1 yılkarma, tao, budizm, spirütil hayst
10 Yorumlaspritüalistim
11 Yorumla- +1 yıl
Hayatı anlamks6
+1 yılAteizm ile chp arasında doğru orantı var bence
10 YorumlaElhamdülillah müslümanım
10 YorumlaAgnostiğim
12 Yorumla- +1 yıl
Ben de aslında ufak git geller yaşıyorum ama bana kalırsa hiç yok gibi 😕
Başka soru mu bulamadın kuzum.
06 Yorumla- +1 yıl
Gayet mantıklı bir soru bence. Saçma sapan sorulara alışmış olsan gerek bu yorumu yaptığına göre 😕
- +1 yıl
Ben insanların görüşlerini merak ettim. Fazla bilgi paylaşımı olmadı istediğim gibi ama yine de cevaplardan alacağımı aldım. Keşke uzun uzun seviyeli sohbetler dönseydi ama bu konu insanlar arasında zıtlaşmaya çok müsait
- +1 yıl
Bizim toplumun kendini geliştirmesi için daha çook zaman var. Haklısın sen de
İlk nasıl karar verdin
01 Yorumla- +1 yıl
Başta dinden soğumasaydım bu kararı vermezdim. Küçüklüğümden beri her şeyi zorlamayla öğrettiler, inandırdılar. Beş on yıldır inançsızım ama bu süreçte çok sorguladım. Arada kaldığım oldu, inançsızlığımın nedeni say say bitmez
- Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılAnama inanırım
10 Yorumla
+1 yılElhamdülillah Müslümanım
00 YorumlaBende ateistim. Sêx yapalım mı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİnanmayan da aveldir ya😄
11 Yorumla- +1 yıl
Ben de saygımdan susuyordum. Sana ne söylesem hak şu an
+1 yılAllah'a inanıyorum
20 Yorumla
+1 yılAllah yok bence
20 Yorumlamüslümnım elhamdülillah
10 Yorumla
+1 yılHristiyanım
10 Yorumla
+1 yılAllah a inanıyorum
10 Yorumla
+1 yılAllah yolundayım
10 Yorumla
+1 yılmüslüman
10 Yorumla
+1 yılislam
10 Yorumla
+1 yılYahudiyim
11 Yorumla- +1 yıl
Aaa zengin.
+1 yılkendime inanıyorum
10 YorumlaAteistim tek mücadelem kendimle
10 Yorumla
+1 yılŞu an ikilemdeyim
14 Yorumla- +1 yıl
Nasıl bir ikilem?
- +1 yıl
İnanıp inanmama ikilemi
- +1 yıl
Arada kalmak en kötüsü bence
- +1 yıl
Yok be inanmiyom
Gizli Üye(25-29)+1 yılUmarım doğru yolu bulursun modern olmak için ateist olmak gerekmiyor
09 Yorumla- +1 yıl
Modernlikle ilgisi yok. Yıllarca kafa yordum. Birkaç kitap açtım, biraz oradan biraz buradan araştırdım. Bana göre doğrusu bu
Cevap sahibi+1 yılAh kuzum o işler öyle olmuyor işte istersen uzun uzun anlatabilirim sana eminim sende çok akıllı bilgili bir insansın ama kendi kendine bilmediğin herşeyi bir kaç kitap karıştırarak öğrenebilseydik ne doktorluk olurdu ne diğer meslekler
Cevap sahibi+1 yılSen az ötede oyna bilmediğin konulara yorum yapma
Cevap sahibi+1 yılCahil herif ben müslüman olmayan bilim adamı olamaz mı dedim ahmak. Diyorum ki bir doktor bir bilim insanı olmak için bir kaç kitap karıştırmakla olmaz eğitim almalısın üniversiteye gitmelisin ancak o zaman olursun ve din konusu da öyle basit bir şey değil ki bir kaç kitap karıştır olsun
Cevap sahibi+1 yılSen insan değilsin!
Cevap sahibi+1 yılSenin seviyene inemeyeceğim Konu kapanmıştır.
Cevap sahibi+1 yılSeni zikerim saygıyı görürsün güzel kardeşim haddini aşma erkeksen görüşelim o zaman öğret bakalım
Cevap sahibi+1 yılAhlaksız karaktersiz zeka özürlü pic annen seni kimden peydahladı kesin ermeniye vermiştir
Cevap sahibi+1 yılPişman olacaksın!
- Aile & Toplum konusunda 24,5b cevap paylaştı.
+1 yılDinlere inanmıyorum
10 Yorumla - Devamını Gör (1)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer