ne yapayım sizce kiminle kalayım. Annem, kardeşimle birlikte başka bi şehre gidicek, ben annemle mi gideyim yoksa babamla mı kalayım
YOKSA ANNEMLE BABAMIN ARASINI DÜZELTMEYE ÇALIŞAYIM MI? VE NAPMAM LAZIM
ne yapayım sizce kiminle kalayım. Annem, kardeşimle birlikte başka bi şehre gidicek, ben annemle mi gideyim yoksa babamla mı kalayım
YOKSA ANNEMLE BABAMIN ARASINI DÜZELTMEYE ÇALIŞAYIM MI? VE NAPMAM LAZIM
Kardeşini yalnız bırakma sakın. Hayatın boyunca pişman olursun. O seni hayatın boyunca unutamaz ve seni hep arayacak.
Siz birbirinizin dayanağısınız. Abla kardeş gibisi yoktur bunu sakın unutma. Birbirinizin can sikintisi olacaksınız. Onu sen yarinlara kazandıracaksın
Cevap
1Cevap
Ikisiyle de goruseceksin nasil olsa farketmiyor. Umarim daha iyi olur
Babanı seç
Neden peki? Maddi açıdan aynı parayı kazanıyolar bu arada
İkisi de çalışıyo
Daha rahat olursun
Annem ve kardeşimle daha mı zor olur diyosun?
Peki çamaşır bulaşık yemek vs onlar nolucak?
Bana mı kalacak
Birini tutar baban ama sana karışamaz pek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?