İnsanoğlu dünyaya mal mülk biriktirmek için mi geldi?

Bakıyorum da herkesde bir açgözlülük almış başını gidiyor tek düşündükleri para daha cok para alabildiğine para balya balya para üst üste balya balya para hayatta sahip olmak istedikleri tek şey para herkes işin aci tarafı sürekli para biriktirenler para konuşanlar kimseye bi kuruş faydasi olmaz kendi de yemeye kiyamaz yemeden ölür gider
İnsanoğlu dünyaya mal mülk biriktirmek için mi geldi?
Cevapla