Sen bile bile cahili oynamak ve cahil doğmak drdin Ama daha sonra da kabullendiğin üzere bazıları cahil de cahil kalmayabilir Yani 3. Bir seçenek de var
Sakin olmadığınızı Kelime seçimlerinizden anlayacak kadsr yasadım bu hayatta cok sükür Kavga eder gibi bir haliniz var Her şeyi bu ladsr kişiselleştirmeyib
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Değilim çok şükür
Genele bakınca çoğu şeyin anlamı kalmıyor
Anlamın kendisi bile anlamsız gelşyot
Küçüğüm daha çok küçüğüm bu yüzden bütün hatalarım... evettt
Hatasız kul olmaz
Sıkıntılı olan sey hatasız bir dünya kurgulamaktır
👍🏻👍🏻👍🏻
Esenlikle kalın
Sizde beyefendi
İyi akşamlar
Hanfendi
İyi akşamlar hoşçakalın beyefendi 🤗
Cici uykular hanfendi
Hayır akpye oy vermedim
Hahahaha iyiydi
evvett neşet baabnında dediğği gibi
Seni benimsin sandım
Dünyanın rengine kanmam diyen cahildir.
Diyorsun
2 seçenek vardır
Hjjl
Seçenekleri alalım
Bile bile cahili oynamak ve cahil doğmak
Cahil doğan cahil mi ölür
Kişiye bağlı
Demek ki iki seçenek ypktur
Var
Daha fazlası da var
Ben bu konu üzerine dedi
M
Ben de bu konu üzerine dedim.
Senin dediklerin sonradan ortaya çıkan şıklar
Sen bile bile cahili oynamak ve cahil doğmak drdin
Ama daha sonra da kabullendiğin üzere bazıları cahil de cahil kalmayabilir
Yani 3. Bir seçenek de var
Anlamıyorsun, cahil doğmak iki parçaya daha bölünür ve bu da senin dediğin olur cahil kalmak ya da kendini geliştirmek.
Ama temel olarak 2 seçenek vardır
Ona bakılırsa tek secenek vardır insan cahik doğar sonra ya cahil kalır ya cehaletten kurtulur ya da bile bikr cahili oynar
Sen öyle düşünebilirsin ben düşünmüyorum
Meali haklısın ama kabullenmiyorum
Anladım teşekkğrler
Bende kabullenmiyorum gayet normal bir şey kabullenme Zorunluğu yok iyi akşamlar
Oldugunu söylemedim
Argüman üretmek yerine kaçamak cevap vermenin mealini acıkladım
Bu kadar celallenmenizi gerektirecek bir konu da değil zaten
Sakin olun
Sakin kalın.
İyi akşamlar hanfendi
Sakin olmadığımı nereden çıkardın
Ve tartışılacak bir konu değil fikir belirtmek yeterli olandır bakış açısı herkes için farklıdır
Bakıs acısı farklı olması temel mantık kaidelerine ters olması anlamına gelmez ama pekala kendi fikrinizde diretebilirsiniz tabi
Sakin olmadığınızı
Kelime seçimlerinizden anlayacak kadsr yasadım bu hayatta cok sükür
Kavga eder gibi bir haliniz var
Her şeyi bu ladsr kişiselleştirmeyib
Neden gelmesin?
Demek ki yeteri kadar yaşamamışsın ben sinirli değilim kavgacı birisi hiç değilimdir
Kendisiyle çelişen birisi
Yanlışını kabullenmiyorsa konusacak pek fazla bir şey kalmamısyıt
Neyse tamam
Trip atmana gerek yoktu
İyi akşamşar yinr de
Dşwlfşwkfpwle komiksin
Hahahahahhaa şükür
Acıma anlamında güldüm
Ben ise anlamamana acıyprım
Cehalet mutluluktur
Ta ki duvara toslayana kadar
Doğru. Ama başka türlü mutlu olmak pek olası değil.
Mutlu olmak hiç bir türlü olası değil
Olan her şey xamanla öür
Mutluluk da
Ayrıca uzun süre sürdürülebilir de bir formülü yoktur olamaz da
Doğru
Ölümden baska kurtuluş yok hayatta maalesef
evet
Oysa grinin 50 tonuydunhayat djdks