Güncellemeler
+1 yıl
🙄💔
Güncellemeler
+1 yıl
E💔
sevgiden değil de birini zihnimden atmaya çalışmıştım hislerin kalmayınca ve mantıklı düşününce gerçekten aklına gelmiyor zaten gelse bile rüzgar gibi geçiyor
Bu şarkı benden sana gelsin
Cevap
14Cevap
Kimse yok.
Unutmadım nasıl unutur kalbim...
Ben kimseyi hatırlamıyorum
4 gün sonra düşünüp E yazman 😂😂😂😂😂
Hayır kolay unuturum.
Evet var olmaz mı hiç
Dur bir doz Müslüm zerk edeyim fiçuduma
var kendım :D
Yok çok boş hayatım olmuş galiba 🤣
Aşk anlamında yok
Genel
Var, ama bende kalsın.
Nolduu
henüz yok
yok.
Evet oldu
Artık yok
Yok bende
Hayır yok
yok..
Evet 😔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar