Hangi yörenin insanıyla olmaz sizce?

Karadeniz insanıyla olmaz. Bakıyorum takip atanlara plakası Karadeniz’se hemen siliyorum. Çok sinirli ve gerginler. İnsan gibi konuşmayı bilmiyorlar. Yemekleri çok kötü. 👎🏻 Karadenizliler benden uzak dursun.
Hangi yörenin insanıyla olmaz sizce?
Cevapla