Türk dili ve edebiyatı bölümü akademisyenliği?

Bu sene sınava girdim ve sözelden puanım 280 civarlarında Türk dili ve edebiyatı bölümü yazmayı düşünüyorum
Bu bölüm ataması sıkıntıymış sanırım 4 yıl sonunda akademisyenliğe geçsem nasıl olur
Bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi lütfen
Türk dili ve edebiyatı bölümü akademisyenliği?
Cevapla