
Kıymetini yitiren herkese veda etmek mi gerekiyor?

Deniz göl değil!!


Çok güzel ege mi burası
Aman söyleme kaçırırlar seni 😂
İyi bakalım iyi tatiller 🍹
@manquer pasifik okyanusu 😂
Özene bezene itina ile kendi değerini bitittirmek için uğraşanlara evet veda etmek gerekiyor..
Sen kaybetmemek için elinden geleni yapıyorsun. Çünkü gerçekten değer veriyorsun.
Karşındaki ise kılını kıpırdatmıyor. Aksine bazı şeyler düzelsin diye uğraşmıyor bile.
İşte böylelerine veda etmek en güzeli aslında..
Cevap
9Cevap
Ben veda bile etmem. hayatımdan çıkartırım sadece
Böyle bir kara delikte zaman kaybetmenin manası yok. Eğer kıymet ortadan kalktıysa. Benimde ortadan kaybolma vaktim geldi demektir.
Hayatı kıymet bilenlerle yaşamak varken, kıymet bilmeyenler için israf etmek niye...
Sevene can feda sevmeyene elveda👋
Etmek gerekiyor ama ben insan kaybetmeyi sevmiyorum, üzmeyi, kırmayı hiç sevmiyorum o yüzden veda da edemiyorum, kolay kolay.
Bazı kıymetsizler vedayı bile hak etmeyebiliyor o yüzden herkese veda etmeye gerek yok
Hayır araya mesafe koyarsın olur biter. Tabii olay aşk olayı değilse.
Haksız olan kendini biliyor kendini affettiriyor olmasına bağlı bir durum
Kıymetini yitirdiyse gözünde vedaya gerek olmuyor zaten konuşma durumu bitmiş oluyor
Evet, zorlamamak gerekiyor bazı şeyleri. Tadında bırakmalı.
Evet veda etmek gerekiyor...
Kıymet yoksa veda zamanıdır
Evet veda etmek gerekiyor
Evet aynn öyle veda etmek gerekiyor
Kıymetini yitirmişse herkes kendi yoluna olur
Kesinlikle evet..
Vakit kaybetmeden hem de..
Ettim
Kimse kalmadı
Kıymet bilmeyenlere veda etmek gerekiyor
Olması gereken..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?