Kimseye anlatmam çünkü yarın en ufak bişeyde kardeşin bile olsa karşına çıkarıyor ben çok sıkıldığımda buraya gizli kullanıcı olarak sorarım fikir alırım dert anlatır rahatlarım ve çıkarım tavsiye de ederim ☺️
Kimse ne yaşadığını asla anlamaz. Verdikleri tek nasihat takma kafana boş ver gecer. Gecmez yıne anlatirsin sende çok uzattin derler. Sıkılırlar senden. Cunku herkes mutluysan yanindadir bir bakima çıkarları icin çünku sen onlarida mutlu ediyorsun. Ama üzgün musun senden uzaklaşırlar cunku sen onları mutlu etmiyorsun canlarını sıkiyorsun. Insan ilişkileri çıkarlara dayalıdır. Allah cenneti vadetmeseydi ona bile secde etmezlerdi
Bende tam tersi mutlu gününde herkes yanında olur derim en zor gününde yanında olurum hatta çok kişinin yanında oldum sonra bana durumu düzelince sen olmasan da olur diyen çok insan öldü ona rağmen hâlâ herkese aynıyım kötü gününde yanında olmak önemli
Sende çok haklısın oyie insan çok mslesef en yakınımiz da bile
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kimseye anlatmam
Kendimce yorumlar değerlendirmeye çalışırım kimseye anlatmam hani gün gelir koz olur kullanır isterse can ciğer arkadaş olsun
Haklısın bende genelde arkadaş dost dediğim kişilere anlatmam ama yabancı hiç tanımayan beni bilmeyen insana daha rahat anlatırim
kesinlikle tanımcak görmicek sanal arkadaşlıklar işte
Bencede en güzeli demi
kesinlikle güvenemez tanıdıklara
Psikolog a anlat ama çok iyi guvenmeden kimseye anlatma sonrası daha kötü olur
Haklısın psikolog para aldığı için mecbur dinler kimseye demez ama diğer insanlar zor bencede
Hayır insanlar kötü günde seni o çok üzüldüm dediği yerden vurur belden aşağı ama bilen birinden yardım almak paramla vurulmak daha iyidir
Aynen yakın insanlar anlatırsın yarandan vurur para verdiğin insan kolay kolay vurmaz çünkü ona para kazandırıyorsun
Halen işin gırgır yapmak düşün anlıcan
Gırgır yapmadım ki niye böyle dedin ciddi bir şey yazdım bende
Ne bıleyim abla ben hiç psikologa gitmedim ki paranı alan insan da sırtından vurmaz diye düşündüm sonuçta yine seansa gitmeni ister
Yani paylaşım yapmam genelde kendim çözmeye calisirim
Diyorsunuz ne güzel peki ben gibi paylaşan biri için çözüm oneri nedir
Yazdığıniz gibi paylsacagin kişi onemli en azindan yön verebilen birine paylaşırsanız bir fikir edine bilirsiniz
Ne güzel doğru diyorsunuz ama insanlar korkutuyor yanlış anlayan çok
Yani aile meselesini yanlış anlicak kadar kıt düşünen insan nasıl oluyor anlamıyorum sonuçta mahrem ve özel bir konu nasıl pay çıkıyor ki
Öyle maalesef çıkan oluyor ya cidden
Tabiki inanırım seçim önemli ona siz karar vereceksiniz
Haklısın cidden öyle işte bunaldım
Herkesle herseyi konusamam. en yakinlarimla bile. Genelde kendi kendime basa cikmayi tercih ediyorum. Zamanla buyuk meziyet oluyor
Haklısın çok doğru ya cidden ama bazen sorunlar yabancı insanla daha rahat konuşmak
Kafan rahatlayacaksa paylasabilirsin
İçime kapanık biriyim kimseye anlatmam
Hım galiba benimde öyle ama anlatmak vs istiyorum
Çok dolduğum zamanlarda burdan tanımadığım birine anlatıyorum ama her sorunumu değil artık dayanamadım durumlarda
Kimseye anlatmam çünkü yarın en ufak bişeyde kardeşin bile olsa karşına çıkarıyor ben çok sıkıldığımda buraya gizli kullanıcı olarak sorarım fikir alırım dert anlatır rahatlarım ve çıkarım tavsiye de ederim ☺️
Kimseye
Neden peki hiç mi dost yok
Alakasi yok Ne dert dinlerim ne dert anlatırım
Anladım peki sebebi vardır bunun demi özel olmazsa sebep nedir?
Kimse ne yaşadığını asla anlamaz. Verdikleri tek nasihat takma kafana boş ver gecer. Gecmez yıne anlatirsin sende çok uzattin derler. Sıkılırlar senden. Cunku herkes mutluysan yanindadir bir bakima çıkarları icin çünku sen onlarida mutlu ediyorsun. Ama üzgün musun senden uzaklaşırlar cunku sen onları mutlu etmiyorsun canlarını sıkiyorsun. Insan ilişkileri çıkarlara dayalıdır. Allah cenneti vadetmeseydi ona bile secde etmezlerdi
Bende tam tersi mutlu gününde herkes yanında olur derim en zor gününde yanında olurum hatta çok kişinin yanında oldum sonra bana durumu düzelince sen olmasan da olur diyen çok insan öldü ona rağmen hâlâ herkese aynıyım kötü gününde yanında olmak önemli
Sende çok haklısın oyie insan çok mslesef en yakınımiz da bile
Kimseye danışmam kendim çözerim
Bu da bir çözüm
Kimseye.
Neden
Kimseye