Eski arkadaşımın babası öldü, gitmeli miyim? Siz benim yerimde olsanız gider miydiniz?

Eski arkadaşımın babası öldü ben aradım ilk açmadı sonda yanlışlıkla açtı yanındaki sanırsam telefonu elinden aldı malmıs- dedi kapandı 2. De başka biri çıktı uyuyo dedi başı sağolsun dedim bu kız beni diğer arkadaşımla sattı 1 dönem boyunca beni yalnız bıraktılar eziklediler arkamdan konuştular beni kötülediler millete
Bugün onlara gitme kararı aldım büyüklük bende kalsın diye 2 kere çıkmaz sokak çıktı dayının birine yol sorduk gitmeyin uzak dedi sizce bu bi işaretmi
Yoksa gideyimi
Eski arkadaşımın babası öldü, gitmeli miyim? Siz benim yerimde olsanız gider miydiniz?
Cevapla