Pis olduğumu ima eden kişiyle arkadaşlığımı kesmeli miyim?

Arkadaşım pek hijyenik biri de değildir yeni tanıştığı kişiyle dondurma paylaşmış biri. Bugün AVM tuvaletindeydik ben elimi yıkadıktan sonra elimde köpük kaldığını söyledi köpük olmadığını söylesem de beni bir daha yıkmaya zorladı ki elimde köpük de yoktu yıkadıktan sonra kalan su kabarcığı vardı. Ama eğer gerçekten köpük kalsaydı da iğrenmiş bir yüzle böyle davranmasının doğru olduğunu düşünmüyorum resmen yüzüme pissin denmiş gibi hissettim temiz olmama rağmen madem pis olduğumu düşünüyor o zaman yanımda durmasın
Pis olduğumu ima eden kişiyle arkadaşlığımı kesmeli miyim?
Cevapla