kızlı erkekli arkadaş grubum olsun istiyorum. Ama hep evdeyim. İnstadan falan da millet tanımadığı için sanırım geri takip etmiyor. Mesajlara dönmüyor. Kurslar da kapalı yaz dönemi olduğu için.
Dışarda da şansımı denedim birileriyle tanışmak için ama insanlar pek yanaşmıyor dışarda tanışmaya.
Dışarda da şansımı denedim birileriyle tanışmak için ama insanlar pek yanaşmıyor dışarda tanışmaya.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yeni mekanlar keşfederek ya da kurslar olabilir
halk eğitim kursları oluyor yazın
Araştırdım ama bulamadım. Çocuklar için varmış benim araştırdığım yerler. İstanbul için var mı kurslar?
Evet iyi bak Almanca işaret dili veya daha farklı kurslar var
Bro valla bu hep sorun.
Bence sen baştan kayıp ettin
Neden ki?
Hamgi şehir
İstanbul
Bi arkadaşının arkadaşlarıyla dışarıya çıkarken sende git ordakilerle kaynaş
Arkadaslarım sattı beni şu anda sadece üni arkadaşımla görüşüyorum. Onun da arkadaş çevresi yoktur pek
Arkadaş ortamı yapacaksan herkes birbirini sevmeli ve bu zordur.. biriyle tanış onun arkadaş ortamjna girmeye çalış öyle daha kolay.. tinderdan falan bulabilirsn
Haklısın. Çok negatif olacağım ama o programları da denedim. Genelde fake ve zengin herkesi beğenmeyen tipler var.
Ama deneyeceğim teşekkür ederim. Belki spor salonu falan iyi gelir.
Bu ben
Ne yapmayı düşünüyorsun?