Sizce eziklik psikolojisi mi, amacı ney?

Benim bir arkadaşım var. Doğru düzgün türkçesi yok, matematiği yok, tarihi yok, coğrafyası yok, anayasa desen yok… buna rağmen KPSS’den şu kadar puan aldım diyor (almadığı puanı söylüyor, bi nevi puanını yükseltiyor) Sizce eziklik psikolojisi mi çünkü anlattıklarım böyle dedi. Bir nevi karşısındakini kandırmaya çalışıyor. Ama bilmiyor ki sadece kendisini kandırıyorrrrr
Sizce eziklik psikolojisi mi, amacı ney?
Cevapla