Erkekler mi kadınları basitleştirdi kadınlar mı kadınları?

Sorulara ve yorumlara baktığım zaman artık kadınlara kıymet verilmediğini görüyorum kadınla erkek eşitliği diyorlar ama kadınların bu başlık altında kullanıldığını düşünüyorum asalak erkekler arttı bence mesela çoğu kadının çalışmasını istediğini söylüyor bu seçim kadına bırakılmalı bence ya da zengin kadın isterim diyen erkekler arttı sizce çok mu taviz verildi ne dersiniz
Erkekler mi kadınları basitleştirdi kadınlar mı kadınları?
Cevapla