Bedelli askerlik için başvuru yapan veya daha önceden yapan var mı?

Bedelli askerlik için başvuru yapacaktım bu gün gittim askerlik şubesine nasıl yapıyoruz diye sistemi kapattılar yapamazssın dedi. Nasıl oluyor o dedim haziranın sonunda bedelli ücretleri değişeceği için başvuru yapamazssın diyor böyle bir saçmalık var mı? Son gün gelmeden sistem kapatmak ne alaka?
Bedelli askerlik için başvuru yapan veya daha önceden yapan var mı?
Cevapla