Güncellemeler
+1 yıl
Böyle bir kız lazım bana
Güncellemeler
+1 yıl
Babannem 84 yaşında. 9 çocuğu var 2 düşük yapmış. Babanne 9 çocuk istiyorum ama senin gibi yiğit Türk kadınları kalmadı diyorum gülüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kürt biriyle evlenirsen, 9 olmasa da 4 5 tane doğurma ihtimali yüksek. Onlar çocuk doğurmayı çok seviyor. Sanırım vajinaları çelik kaplama 🤠 Ben bir tane doğursam, sonra o korkuyla tekrar hamile kalmamak için çift şekilde prezervatif takardım 😂
Ya çocuklar foşşik tece falan derse? Beni evlat katili mi yapacaksın hanımefendi. Beğenmedim öneriyi. Acaba 9 çocuk doğuracak bir Türk kızı bulabilir miyim. Benim gibi aşırı milliyetçi kızları arayıp bulursam ancak onlar kabul eder.
Aslında Türk nüfusu azalıyor olmasa 9 çocuk yerine 2 çocuk isterdim
Foşşik ne yaa? 😂 Yaa imkansız demeyim ama imkansıza yakın bir istek. Bu ekonomi de ve onca doğurma riskinde 9 tane doğurcak biri ancak g*rizekalıysa olur. Zeka geriliği olan birini bulup da kandırabilirsen belki diyim 😂
Foşşik tc zulim ediyir diyor ya pkk sempatizanları xdd
Umutlarımı karartma yav. Annemler 7 babamlar 9 kardeş. Bizim köyde herkesin 6-10 arası çocuğu varmış 1 2 nesil önce. Bakarım ben. Anam babamdan da para alacam bunun için. Konuştum onlarla
Acaba suriye türkmeni kızları bir yoklasam mı? Türkler ama sonuçta suriyeli oldukları için çok doğurmayı kabul edebilirler
Siz delirmişsiniz wçsxdjdmdj
Yaa eskiler için apt*l diyemiyorum çok çünkü hani eski zaman. Cahiliye dönemi falan ve köy ortamı.. Kadin akıl etse de adam kabul etmeyebiliyordu korunmayı falan ama şimdi başka. Ama 9 çocuk ile ülke ne kadar değişebilir ki? Sen bence hiç bulaşma hayatın kararır. Nefes alacak vaktiniz kalmaz.
Eskinin insanları doğma büyüme köy de yaşamış. Bebeklikten beri temiz hava alıp da doğal beslenmiş ve bünyeleri sağlammış. Biz şehir kızlarının bünyesi kaldırmaz. Kadın hastane masasında ölür, üzülürsün bak yapma..
Vallaha köye bile yerleşirim. Dededen kalma ev var köyde taş ev. Kocaman. Tarlalarımız bağlarımız da var.
Türkiye'nin Türksüzleştirilmesine izin vermem. Vermemeliyiz. Gerekirse dışardan Türk ithal etmeliyiz. Ama 2 büyük partinin biri arapçı biri bölücülere teslim olmuş dersimli tayfa. Şöyle Türk milliyetçisi bir hükümet gelse savaşa cepheye bile giderim ölürüm yine de ülkeyi Türk düşmanlarına yar etmem
Oha gördüğüm en milliyetçi insan olabilirsin
Evet. İttihat ve terakki hayranıyım. Türkiye resmi savaşa girsin intihar saldırısı bile yapmayı kabul ederim. Atalarım kanıyla sulamış buraları. Öz büyük dedem Çanakkale seddülbahir şehidi. Bize de aynı görevler düşer. Anadoluyu İstanbulu kaybetsek ben zaten üzüntüden kederden kanser olur ölürüm hayatım zehir olur
Şunu şarkıyı da şuraya bırakım. Belki böyle bir kız bulurum. Kızlar dinleyin. https://youtu.be/PhuWb_XSh4I
Evlendiğin kız kısır çıkarsa boşanacak mısın?
Çok tehlikeli bir soru. Taşıyıcı anne bu sorunu çözer ama süt nasıl olacak de mi? Öyle sorun olur bu sefer de. Ben kendim kısır değilim. Halı sahada top geldi. Aslında bir şey olmadı ama huzursuz oldum doktora gittim. Doktor elle kontrol etti bir şey yok dedi. Doktorun gerek yok demesine karşın ben sperm testi yaptırdım. Sperm sayım ve hareketlilik çok iyi çıktı.
Dersim fazla kadın falan değil. 3 4 kadın almak arapların işidir. Türklerin geçmişinde böyle bir şey yok
Dersim mi yanlış olmuş derdim olacaktı. Tunceli orası. Başbuğ Atatürk öyle koydu oranın adını.
Bu arada kadın almak derken evlenmek eş olmak diyelim. Feminist linci gelmesin. Kadınlar mal değil ana ana
Sen şu geçen tengri dinine gecen çocuk değil misin 9 çocuk yapip Turan birligini mi kurucaksin
Evet. gök tengri inancı ile şereflendim. Atalarımın inancına mensup olmaktan gurur duyuyorum. Özüme döndüm.
Aynen o yüzden Türk nüfusu çoğalmalı. Azınlık olduk Türkiye'de buna müsade edemem. Dışardan da Türkleri getirip yerleştirmek lazım
Mevlut cavusogluyla iletişime geçtin mi
Onlardan beklentim yok. Onlar Arapları seviyor. Zafer partisi gelmeli. Gerekirse iran Türklerin Türkmenistandan Uygurlardan ırak Türklerinden ithal ederiz. Türkiye Türksüzleştirilemezzz!! Ölürüm de bunu görmek istemem
Anlıyorum Allah yardımcın olsun
Allah değil Tengri
Her neyse işte
Yaşasın Suriyeliler.
@CounterOffensive111 Adamın milliyetçilik damarlarına basma sende sabah sabah
Yakında ikinci resmi dil olur Arapça. Ben desteklerim. Halklar kardeştir.
Kapa çeneni kardeş. Haklar değil. Türkiyede tek bir halk var o da Türk halkı. Anayasaya göre Türk devletine vatandaşlık bağı ile bağlı olan herkes türktür. Ve eşit haklardan yararlanır.
Anayasa dediğin değişebilir. Aslolan özgürlüktür.
Anayasanın kritik maddeleri değişmez, değişmesi teklif bile edilemez. El uzatan karşısında bizi bulur
Halk isterse değişir. Siz kimsiniz?
Türk milletiyiz biz. Anayasanın 4. Maddesini oku, ezme
Türkler ile Araplar, kardeş milletler sayılır.
Araplar bize ihanet etti. Araplar benim kardeşim değil
9 çocuk yapacak birisini bul ve 9 çocuğu yaparsan eğer valla helal olsun
4 halam 4 amcam var. Babannem 9 doğurmuş arada 2 düşük var. Nerden bulurum babannem gibi yiğit bir Türk hatunu
Ciddi misin yoksa trol mü
Vallaha doğru dedemin 90 tane torunu var
Torununun çocuğunun çocuğunu gördü
Masallah masallah kuvvetli bi dedeymis