Yaşımdan küçük göstermek iyi mi sizce?

Yaş 21 olcak Abi boy 168 felan kilom da 84 civarı erken doğmuşum yaşıtlarıma kıyasla gelişim olarak çok zayıfım ve beyaz tenliyum , çalıştığım işyerinde dışarda insanlarin küçük gormesinden bıktım karakter olarak da çok olgun biriyim babamdan daha olgunumdur o derece , milletin canım manım demesinden bıktım liderlik taşıyan bir ruhum var kabullenemiyorum zoruma gidiyor artık valla
Ve özgüvenimi de etkiliyor hayattan soğudum 21 yaşındaki adama 15 yaşındaki çocuk muamelesi yapıyorlar resmen 😏sosyal hayat olarak hicbisey yasayamadım insanlar neden dış görünüşe önem verir ki neden önyargılı benim elimde mi yani bu durum
Napiyim sizce arkaslar canım çok sıkkın 😔 hain insanlar moralimi bozuyor..
Yaşımdan küçük göstermek iyi mi sizce?
Cevapla