Yaş 21 olcak Abi boy 168 felan kilom da 84 civarı erken doğmuşum yaşıtlarıma kıyasla gelişim olarak çok zayıfım ve beyaz tenliyum , çalıştığım işyerinde dışarda insanlarin küçük gormesinden bıktım karakter olarak da çok olgun biriyim babamdan daha olgunumdur o derece , milletin canım manım demesinden bıktım liderlik taşıyan bir ruhum var kabullenemiyorum zoruma gidiyor artık valla
Ve özgüvenimi de etkiliyor hayattan soğudum 21 yaşındaki adama 15 yaşındaki çocuk muamelesi yapıyorlar resmen 😏sosyal hayat olarak hicbisey yasayamadım insanlar neden dış görünüşe önem verir ki neden önyargılı benim elimde mi yani bu durum
Napiyim sizce arkaslar canım çok sıkkın 😔 hain insanlar moralimi bozuyor..
Ve özgüvenimi de etkiliyor hayattan soğudum 21 yaşındaki adama 15 yaşındaki çocuk muamelesi yapıyorlar resmen 😏sosyal hayat olarak hicbisey yasayamadım insanlar neden dış görünüşe önem verir ki neden önyargılı benim elimde mi yani bu durum
Napiyim sizce arkaslar canım çok sıkkın 😔 hain insanlar moralimi bozuyor..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer