Sizce kadın olmak mı erkek olmak mı daha avantajlıdır?

Bence erkek olmak kadın erkek ilişkilerinde daha avantajli. Çünkü erkeğe kız verilirken iyi adamdır eli ekmek tutuyor diyerek sifatlandiriliyor. Kizlar ise güzelliklerine ve yaşlarına göre sınıflandırılır.

İyi bir adam olmak ve iş güç sahibi olmak erkeğin elinde olan bir şey, şimdi olmasa bile sonradan sahip olabilir. Güzellik yaş ve doğurganlık kadının elinde olan birsey değil ama. En çirkin adam bile bahsettiğim özellikler varsa güzel genç ve dogurgan kıza layık görülüyor. Haksızlık değil mi bu?
Sizce kadın olmak mı erkek olmak mı daha avantajlıdır?
Cevapla