Bence erkek olmak kadın erkek ilişkilerinde daha avantajli. Çünkü erkeğe kız verilirken iyi adamdır eli ekmek tutuyor diyerek sifatlandiriliyor. Kizlar ise güzelliklerine ve yaşlarına göre sınıflandırılır.
İyi bir adam olmak ve iş güç sahibi olmak erkeğin elinde olan bir şey, şimdi olmasa bile sonradan sahip olabilir. Güzellik yaş ve doğurganlık kadının elinde olan birsey değil ama. En çirkin adam bile bahsettiğim özellikler varsa güzel genç ve dogurgan kıza layık görülüyor. Haksızlık değil mi bu?
İyi bir adam olmak ve iş güç sahibi olmak erkeğin elinde olan bir şey, şimdi olmasa bile sonradan sahip olabilir. Güzellik yaş ve doğurganlık kadının elinde olan birsey değil ama. En çirkin adam bile bahsettiğim özellikler varsa güzel genç ve dogurgan kıza layık görülüyor. Haksızlık değil mi bu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer