CATERPİLLAR VS LUMBERJACK. Bot alıcam ikisi arasında kaldım. sizce hangisi daha iyi veya ikiside iyi mi. Lumberjack alırsam pişman olur muyum?

CATERPİLLAR VS LUMBERJACK. Bot alıcam ikisi arasında kaldım. sizce hangisi daha iyi veya ikiside iyi mi. Lumberjack alırsam pişman olur muyum
Caterpillar daha iyi
Lumberjack daha iyi
İkiside iyi
Lumberjack alırsan pişman olursun
Yok l*n ne pişman olcan iyi marka
Ama italyan malı değil artık lumberjack i türkler üretiyor. sağlam değildir.
Cat amerikan malı Lumberjack artık türk malı. Türk malı al
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Boyner den CAT almıştım. Pişmanlık+pişmanlık bence almayın. Rezil bir ayakabı cidden. Sonra da Greyder aldım. O da iyi değil. Cat den bir tık iyi sadece yani artısız pişmanlık.
CATERPİLLAR VS LUMBERJACK. Bot alıcam ikisi arasında kaldım. sizce hangisi daha iyi veya ikiside iyi mi. Lumberjack alırsam pişman olur muyum?
Cevapla