Yurtdışında Türklüğün değerini, onurunu daha ne kadar düşürecektik?

Demin instagramda bir video izledim. Takip ettiğim adam İrlanda ya da Danimarka’da yaşayan biri oradakilerle Türkler ve Türkiye hakkında sokak röportajı yapıyor. Yaşlı bir kadın oranın vatandaşı diyor ki “Bazı çakal Türkler yaşlı kadınlarla birlikte olup, bizim evlerimizi alıyor. Türkler çok çalışıyorlar ama çok az para kazanıyorlar. Türkiye’den ADAM SATIN ALIYORSUN onlar da senin evini almaya çalışıyor.” Biz bunları duyacak millet miydik lan? Uluslararası jig0l0 olmuşsunuz. . mı dizine sarkmış karıların f4hişesi olmuşsunuz. Ne için? Sırf daha iyi hayat koşullarında yaşamak, bir ev araba sahibi olabilmek, özgür olabilmek için. Ben bu arada insanları aşağılamıyorum. Bizi aşağılıyorlar hem de hiç layık olmamamıza rağmen. Anladığım kadarıyla onlarda sonradan gelenlere ev gibi taşınmaz mülk satışı yasak. Bizim gibi vatandaşlık da satmıyorlar. Biz yurtdışında Afgan, Filistinli mültecilerden beter görülüyoruz. Biz kendimiz ettik kendimiz bulduk. Bizim teker teker elimizden haklarımız alındı hala alınıyor sesimizi çıkartmadık. Dur demedik. Ülkemize milyonlarca sığınmacı geldi. Onlara baktık ve hala bakıyoruz. Din kardeşi diye susturdular. Millet yoksulluktan, işsizlikten kırılıyor. Hala da oy verecek bu sistemi böyle devam ettirecek tipler var. Sen TRT dizilerinde 190-195 boyunda sakallı, kaslı senin 1 ayda yediğini 1 haftada yiyen heriflerin at sırtında, kör kılıçla gavur keferelerin kellerini Allah Allah nidalarıyla izlerken Osmanlıyız, İslam devleti kurulacak diye ideoloji p0rn0su olan dizileri izleyip ideoloji ma$türbasyonu yaparken beynine gerçekte hayatta o Osmanlı’nın bugünkü mirasçıları açlıktan, işsizlikten kırılıp yurtdışında kalabilmek için buruşuk. m s1k1yor. O karıların oyuncağı oluyor. Bir milletin hayası, karakteri bu kadar ayaklar altına alınır. YAZIK!

https://www.instagram.com/reel/Cev4CvDqa_Q/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Güncellemeler
+1 yıl
Olay ahlak veya ahlaksızlık meselesi değil. Olay sevilmek sevilmemek de değil. Bizi 3. dünya ülkelerinden iç savaştan kaçmış mülteciler gibi görüyorlar. Filistinli, Afgan, Pakistanlı gibi görüp algılıyorlar. Çünkü yoksuluz, diktatör tarafından yönetiliyoruz. Yaşam standartlarımız düştü. Paramızın değeri yok. Eğitim seviyemiz düşük. Devletimiz ülkeye yabancı gelsin diye yabancı ülkelerin bokunu yiyecek halde. Vatandaşlığımız o kadar değersiz ki evle birlikte promosyon olarak satıyoruz
Yurtdışında Türklüğün değerini, onurunu daha ne kadar düşürecektik?
Cevapla