Ya napıcam ben yardım edin İnstagram'da 80 takipçim olması çok mu kötü?

Bir arkadaşımı gördüm ınstadan takipleşicez birazdan kızın 300 takipçisi var benim ise 80 :( Bide 70 gönderisi var benim ise 3 :(
Ezik özgüvensiz yanlız hiç arkadaşı olmayan korkak gibi sanki. Öyle hissettiriyor ;( Ne yapıcam şimdi ben. Çok ama çok üzgünüm bide ml gibi gt de yapmıyorum o yüzden oluyo bunlar zaten. Siz gt yapıyorsunuz o yüzden takipçileriniz yüksek değil mi? Kız garipser dimi? Ne desem? Veya gt yapmaya başlasam aa bunun takipçileri niye yükseldi der mi? Derse desin artık gt yapıcam bende bune ya. Ama sadece kızları.
Güncellemeler
+1 yıl
Ayy yanlış hesaba bakmışım kızın 70 takipçisi varmış olley be jdjdjd hayat işte 😌😎🥰
Ya napıcam ben yardım edin İnstagram'da 80 takipçim olması çok mu kötü?
Cevapla