
Evet arkadaşlar gelişimini tamamlayamamış varlıklarla yaşıyoruz maalesef 😬😬

Vay davarlar vay. Bizim orada kı parkta buna benzer :( ayran jelatını , şaşal , hortum falan bırakıyorlar ne olduğunu anlamadım 🤔
Ayrıca bankları siyaha boyayan arkadası tebrik ederim , temiz çalışmış 😂😂
Galıba ayranı çoğaltmak için su karıştırmışlar 🥺 ama folyo kısmında neden o kadar delik var acaba 🤔 galıba bır kac arkadas içti pipetle , malum hayat pahalı. Kardeş payı yapmışlar. Hayat bu insanların hatrına dönüyor 🖤
Ne demiş ünlü ses sanatçımız , halkın ozanı Seyhan prensi
Neden doğurdun sen beni ana
Her gün vuruyom kuru kuru
KU BA RAAAA 😢
😂😂😂 Allah şu an belamı verse zerre itiraz hakkım yok 😂😂
Her belaya bir sela borcumuz olsun 😎
Bana bir köşe göster , kendımden utanacam 😂
Aynen ya birazcik da su meseleleri konusalim.. cidden bukadar pislemeye gerek varmiydi bee? Ya vidden nedne bizim milletimiz bukadar pis? Okadar güzel parklarimiz bahcelerimiz varken nedne deger kiymet bilinmiyor? Cok zor birsey degil ki cöpünü kücük biyerde veya bi posette biriktirip cöp kutusuna atmak.. buna büyükler dikkat etmezse gelecek nesil nasil olabilir ki? Glrdügümüz yerde uyarabilmeliyiz ama millet okadar agresif ki birsey demeye korkuyor insan.. kendi kendimize milletimizden korkar olduk..
Böyle insanların savcılık izniyle evlerine girip aynı şekilde pisletip çıkmayı düşünüyorum ve bence bu yasalaşmalı katılan varsa bu görüşün altını beğenisiyle imzalayabilir ciddiyim!
Hergün gördugum manzara bu bizim burada bunu bir de liseliler yapıyor yakalasam hepsini toplatıcam bi gün.
Dün sabah kediye carpmişlardı o moralimi bozdu
Cevap
33Cevap
Maalesef ülke böyleleriyle dolu
Bie yere yetişmem gerekirken kaçan otobüs... hele ki böyle gözünün önünden yavaşça gider, sen de yetişemeyeceğini farkedersin... o anki hayal kırıklığı hay skyim deme isteği... hayal etmek bile tadımı kaçırdı dkgkdjd
Halıya dökülmüş çaydanlık demliği ile.
Sabah sabah hiç çekilmez halıyı atasım gelir.
Şu çekirdek olayı bir kalksa ne iyi olur..
Çünkü insanlar yemesini bilmiyor.
Sabah sabah en güzel şey bile moralimi bozuyor benim zaten..
Onları yere bir bir atınca kirletmiş olmazsınız, park keyfi yaparken bir poşet bulacaksinda itinayla içine atacaksın sonra onu alıp bir çöpe bırakacaksın falan park keyfi mi kalır 🤔
Sevmedigim birşeylerle karsilasmak , bu insan , yemek , müzik, kökü ne olursa.. çünkü sabah kalktıgımda biraz agresif oluyorum üstüne bir de tuz biber olur sanırım 😏
Parklarda alıştığımız görüntüler maalesef... Benim kızlarım da böyle çöp görünce toplayıp çöp kovasına atarlar...
Resmen Bu şey Çocukluğu ama TEMIZ BIRAK TEMIZ KALSIN 🙀
Esneyen ve asık suratlı insanları görünce moralim bozulur
Yolda bir ölmüş kedi, köpek, kuş vs görsem baya bir modum düşer
Gecikirsem o gün mahfoluyor artık, her şey birbirine giriyor, elim ayağıma dolaşıyor 🤦♀️😅
50 kuruş ver tırrek cümlesini kuran ilk insanları görmekten sıkıldım artık
Misafir ile karşılaşırsam moralim bozulur. İnsan önceden haber verir.
Sabah sabah moralim bozuldu benimde binanın önünde hamam böceği gördüm😔
Benim moralim hep bozuk zaten, gülerken içinden ağlamak vacip olmuş bana..
muayene esnasında gerçekleri yüzüne tokat gibi çarpılmasıyla mutlu olamıyorsun maalesef
Geçmiş olsun
teşekkürler
Tamda bu manzarayla karsılassam moralim alt üst olurduu
Mal bir insanla karşılaşmam yeterli.
Küfür eden birini görünce..
Böyle bir şey yeterli olur 😠
Nefret bisey bu biz herseyi toplar çope atarz cocukken bile yapmadik bunu
Tam arabayla niyete gideceğim zaman lastiğinin patlamamış olması
Bilemedim genel olarak moralim bozuk kalkıyorum😑🙈
Yaz aylarında bu çok olağan bir durum..🤔
istediğim kıyafetin ütüsüz olması.
Hayvana veya bir insana şiddetle karşılaşırsam
Para kaybeden grafikleri görünce
Malum kişiyi görsem bozulur
Oda arkadaşımın tülü açılışıyla 😤
İğrenç boklar ya! Medeniyete ulaşamamış pisliklerr
Eski eşim denen somurtkan mahlukla
sevmediğim insanları görmek
El ele tutuşmuş veya kol kola girmiş iki sevgili.
Ors çocuğu çok bu piyasada
Mqqlesef bu cografyq da sürpriz değil bunlar
Eski sevgiliyi görsem morel gider 😅
İnsan değil bunlar...
Kapalı bir hava
Dış görevlendirme yazısıyla
Maalesef onlara insan diyoruz
Sinirimi bozan herşeye
Bu yine iyi
Bir şok şey olabilir ya
Gereksiz insanlarla
Kirli bulaşık
Hiç bir şeye bozulmaz
Vaktinden önce uyanıp o an saate bakınca
Misafir ile
Uykumu alamazsam.
Gürültü.. 🤦
Kar kış kıyamet
Sinirimi bozan herşeyle
Onunla
Suratsız amirimle
Hiç belli olmaz
Twitter gündemi
Misafir.
Ayna.
Mal çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?