Evlilikte yaşanan sorunları dışarıya anlatmak yanlış mı?

Evliliğimde yaşadığım olumsuzlukları, sorunları yakın çevremle paylaşıyorum. Fakat sonrasında düşündüğümde keşke yapmasaydım diyorum. Evlilik içindeki özel şeyleri, durumları 3. bir şahsın bilmesi sizce yanlış mı? Çünkü hane içerisindeki iyi - kötü anlatılmaz derler, yaşananları hane dışına çıkarmalarım evliliğime zarar verir mi? Çenemi tutmalı mıyım?
Evlilikte yaşanan sorunları dışarıya anlatmak yanlış mı?
Cevapla