Arkadaslar bir çıkmazın içindeyim nolur bana yardım edin. 23 yaşındayım zorla?

Zorla kapandım. Sonra bu durumu kabullenip yoluma bakmaya çalıştım. Ama olmuyor. 2 sene önce açılıcam diye kavga kıyamet koparttım ama olmadı. Üniyi çok geç kazandım şu an %50 burslu psikoloji okuyorum. Ben açılmak istiyorum. Ailem çok dindar. Asla izin vermez ve onların maddi durumundan yararlandığım için okuldan bile alabilirler. Her şeyimi keserler. Ne yapıcam arkadaşlar? Okulun bitmesine daha 4 sene var. Gizli mi açayım ama illa ki göreb olur laftan anlayacak insanlar değiller ailemdeki insanlar artık kafayı yiyeceğim
Arkadaslar bir çıkmazın içindeyim nolur bana yardım edin. 23 yaşındayım zorla?
Cevapla