Insanlarin ne diyecegini cok umursuyorum , ne yapmaliyim?

Küçükken yıllarca akran zorbaligina maruz kaldım çok fazla dalga geçildi okulda öğrencilerin ya da ogretmenin yanında..
Dayak da yedim.
27 yaşına geldim , biraz olsun ozguvenimin olduğunu düşünüyorum
Herkesle konuşup iletişim kurabiliyor rahatça sadece bazen dalga geçildi mi ya da ağır bir şaka yapıldı mı yüzüm düşüyor.
Ama diyelim radikal bir karar vericem
Görüntü ya da giyim tarzı noktasında değişiklik yapicam, yapamıyorum
Ya şunu derlerse ya bunu derlerse
Ailemde öz güvenimi sıkça torpuledigi için onlardan da destek göremiyorum
Bir basimayim ne yapicam bilmiyorum
Insanlarin ne diyecegini cok umursuyorum , ne yapmaliyim?
Cevapla