Güncellemeler
+1 yıl
Gerçekten psikolojim bozuk arkadaşlar ben kendimi nasıl toparliycam huzur vermiyorlar
Bu şey değil mi ya? El bebek Gül bebek bu yaşına gelmiş hayatında ilk kez insanların saçma bir şey yaptığına şahit olan olgunlaşmayı bekleyen insan tanesi?
Cevap
6Cevap
Evet bence sadece kendine odaklan insanları boş ver
Saygı saygı saygı
Ben de aptal canım beynini kullanmayı bilmeyen boş konuşan kişilere tahammül edemiyorum
insanlar günden güne ruh sağlıklarını kaybetmeye başladılar o yüzden yalnızlık iyidir
Milli maçta korner direğini kırdı merih 5 dk dır oyun durdu bekliyoruz hala
Sen yine iyisin ben toplu katliam yapmak istiyorum
Dua edin yetkim yok
Benim de intahar edesim
Yanlız değilsin
Bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?