Arkadaşlar neden iyi ekonomimizi herkes eleştirir olmuş?

Eskiden evi satsaydım 250bin TL alırdım şimdi 1.200.000tl alıyorum ve herkes milyoner oldu ve asgari ücretler neredeyse 6000tl olacak ve her şey pahalı deniliyor bundan 7sene önce cafede 25tl olan içecek hala 25tl sadece araba fiyatları sahibinden. comdaki fırsatçılar yüzünden artıyor herkes şikayetçi para yok diyorlar ama çalışmayan adam bile Bodrum'a nereye isterse gidebiliyor genelde lüks restoranlarda ya da cafelerde zaman geçiriyor ve herkeste ıphone 12 ya da 13 var neden şikayet ediyorsunuz
Arkadaşlar neden iyi ekonomimizi herkes eleştirir olmuş?
Cevapla