Türkiye'nin zekâ seviyesine bakınca narsist olmamak elde mi?

Maymunların arasında dolaşırken ilk ayağa kalkmış kişi gibi hissediyorum kendimi. Ya da mağara adamlarının içinde kalkmış bir dahi gibi.
Güncellemeler
+1 yıl
Çünkü kendilerini bahsettiğim maymun ve mağara adamları olarak gördüklerinden ötürü lincleme gereksinimi hissediyorlar. Anlayacağın hem kendilerini o konuma kendileri koyuyor hem de beni lincliyorlar. Dolayısıyla maymun ve mağara adamı kategorisine girdiklerini de bir nevi kanıtlamış oluyorlar. Yaptığınız saçmalığın farkına varın istedim.
Türkiye'nin zekâ seviyesine bakınca narsist olmamak elde mi?
Cevapla