
Hemen yok beni kimse alamaz demeyin iyi düşünün 😀😀

Bu konuda annemden çekiyorum maalesef yalnızca bana yapmıyor babama da yapıyor. Hani navigasyou açarsın bir yere gideceksindir sana 2-3 tane farklı yol gösterir annem bir tane yola sabitliyor ve bir tek o onun doğrusu biz diğer yolları seçtiğimiz zaman ona yanlış geliyor ve hemen müdahalede bulunuyor Her şey onun isteğine göre olacak çünkü en doğruyu bir tek o biliyor. Bu da beni fazlasıyla çıldırtıyor.
Gerçekten asla böyle birşeye gelebilen bir insan değilim. Bir kız çocuğu olarak çok rahat büyüdüm, ailem zırt pırt nerdesin napıyorsun diye arayıp sormazdı. Hep “geç kalma” derlerdi evden çıkmadan ama gerektiğinde geçte kalınırdı, sıkıntı olmazdı. Rahatlığın büyük lüksüne alışmış ben asla böyle baskıcı insanları hoş görmedim. Hatta bazı kadınların çektikleri sevgili ya da koca terörüne bakınca (tersi de mümkün, gayet darlayan kadınlarda var), halime şükrederim hep.
Bir arkadaşım var saat kaçta uyuyup uyandığımdan ne yediğime kadar her şeyi soran. Bunları o kadar ciddi sorup aklında tutuyor ki geçen hafta ne yemiştim ya diye sorsam gün gün yediklerimi sayar
Konu dışı insanlara salça olmayı tahminen ne zaman bırakırsın?
@Kağannnn1 milleti rahatsız etmeyi kes
Kontrol bagımlısıyım is yerimi patronum kendisi yönettiğini saniyor ama ben yönetiyorum. Kontrol etmeyi seviyorum bu benim icin bir yaşam tarzı bir hobi gibi yapmadan duramam onlar da kendini kullandirtmasin bu bir akıl oyunudur. Kendini kullandırtmayan kisileri bile kullanıyorum zaman icinde onlar farkina varmadan.
Cevap
12Cevap
Hayır yok.
Kontrol bagimlisi olarak görülebilir mi bilmiyorum. Bir isin mağduriyete sebebiyet vermemesi için usulüne uygun yapılmasını saglarim. Karşıdakinin vasfı hicbir anlam ifade etmez. Sürec içerisinde olan diger calisanlarda isi kolay yoldan yonetmelige aykiri yapmaya calistiklarinda yazili bilgilendirilirler, bir anda afallıyorlar tabii. Onlar gözünde belki kontrol bagimlisi olarak gözüküyor olabilirim, belki de ben yanlis yorumluyorum. Ne olursa olsun dürüst olmayan işe, kişiye göz yumamam...
Babam kontrolcüdür ama sevdiğinden değil baskıcı olduğu için kaç yaşına geldim adam telefonla arıyor hala çocuk gibi😆
Kontrol edilmeye çalıştıkça daha da umursamaz oluyorum. Hür irademe bir yere kadar müdahale edilebilir.
Ailem öyle ama gerektiği yerde müdahaleyi geciktirmiyorum sağlıklı iletişim aile olsa bile şart hatta onlarla daha şart.
Annem biraz kontrolcüdür, fazla evhamlı ve üzerime titrer
YouTube olan bir özelik vardı. İşte öyle skip atıyorum 😎
Evet olayları ve insanları kontrol etme isteği oluyor bu dizgunlenmesi gereken bir durum.
Düşündüm gerçekten yok. Bu kadar mı boş vermiş herkes benı ya 😂😂
O durumda ben varım..
Kimse beni kontrol etmiyor.
Bilmem hissetmedim hiç
Su grubu burçları artık bilin yaw
Var uzak duruyorum 😃
Var benim.😄
Yok
-VESSELAM-
Evet, babam var.
Annem ablam hepsi
Babaam ama kimse dinlemiyo evde
Var var
Var babam
Ben liderim
ben kontrol bağımlısıyım genelde.
Beni kimse alamaz :D
Yokkk
Var var maaalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?