Özel tim olduğunu söyleyen birisinin dürüst olduğunu nasıl anlarız?

Arkadaşlar ben bugün moralim bozuk olduğu için sıksık yaptığım gibi yürüyüşe çıktım. Hatta tanıdık görmemek kimseyle muhatap olmamak için de akşam üzeri çıktım. Yürüyüşüm esnasinda bir banka oturdum ve bir adam yaklaştı, telefonda konuşuyordu. Yanında k9 köpeklerinden vardı. Benim yanıma yaklaştı 10 dk kadar telefonda konuştu ve sonra köpek rahatsız etmiyor değil mi diyerek muhabbete girdi. Muhabbet etmeye çalışırken bana bir şey içiyormusun, ismin ne, nerelisin, yaşın kaç vs sorular sordu. Sonra bana narkotik tim oldugunu ve birini aradıklarını, eşgali falan anlattı. Yanındaki köpek bana hiçbir tepki vermemişti fakat yoldan geçen birkaç kişiye tepki vermişti. Onları arama vs yapmadı sadece benimle konuştu. Hatta bir derdin mi var istersen dertleşelim dedi. Sizce gerçekten timmiydi yoksa dolandırıcı falan mı? Bana çok enteresan geldi bu durum. Köpek başkalarına havladığında bir şey yapmadı. Bu direk benimle ilgili bir ihbarın göstergesimi? Bilgi sahibi olan birisi aydınlatabilir mi beni?
Özel tim olduğunu söyleyen birisinin dürüst olduğunu nasıl anlarız?
Cevapla