Bir adam kabede memesini açsa "ahlaklı" oluyor, bir kadın memesini açsa "ahlaksız" oluyor. Neden?

Bir adam terleyince üstünü çıkarabiliyor, memesini uluorta açabiliyor. Ama kadın terlese de pişse de memesi de yara olsa yine de memesini açamıyor. Toplum; adama ses çıkartmıyor, kadına gelince avazı çıktığı kadar bağırıyor. Bu çifte standart neden?
Bir adam kabede memesini açsa "ahlaklı" oluyor, bir kadın memesini açsa "ahlaksız" oluyor. Neden?
Cevapla