Ablamı mı erkek kardeşimi mi desteklemeliyim?

Erkek kardeşim yalnızca 19 yaşında ve babamızın vefatından sonra ablam üzerinde gitgide artan şekilde baskı kurdu. şimdi açıkçası ona koyduğu (benim de uyduğum) yasaklar hepimizin yararına açıkçası tabi bana o kadar da zor gelmiyor zira ablamın yaşantısında hepimizin eleştirdiği yanlış şeylerle ilgili yani izin vermediği şeylerle ilgili talebim olmuyor zaten. Babam sağ iken nasihat filan ederdi ama baskı kurmazdı ve o nasihatler işe yaramazdı. zaten hasta idi pek baskı kuracak hali de yoktu ama oğlu yaman çıktı çok fena yani gerçekten sert biri ve bu baskısının sonuçlarını da almaya başladı. sonuçlar tamam ama 19 yaşında çocuğun 23 yaşında ablasını böyle mum edip şamdana dikişini seyretmek biraz zor geliyor. Açıkçası annem olaya müdahil değil ve benden başka da güç birliği yapabileceği kimse yok ablamın. Tarafsız kalırsam kardeşime karşı direnebilme ve özgürlüğünü muhafaza edebilme şansı yok ancak diğer taraftan özgürlüğünü kullanırken de kendi kendine zarar verdiği de muhakkak
Ablamı mı erkek kardeşimi mi desteklemeliyim?
Cevapla