Kapalıyım ve çok zorlanıyorum. Ne yapacağım?

Açılmak istiyorum ama hemde istemiyorum. Dışarıdaki sapıklar yüzünden tereddütteyim ama kapalıyken de yapamıyorum. Offfffff
Kapalıyım ve çok zorlanıyorum. Ne yapacağım?
Cevapla