Eskiler eskiden güzeldi. Siz de özlüyor musunuz?

hiçbir şey mutlu etmiyor sürekli geçmişi özlüyorum çocukluğumu anı yaşayamıyorum aklım hep eskiller de mahalle maçları saklambaç internet kafeler sahte dostluklar yok masumduk tertemiz çocuklardık yumurcak tv de tsubasa marsupilami janggeum rüyası izlerdik
Eskiler eskiden güzeldi. Siz de özlüyor musunuz?
Cevapla