Annem neden saçma sapan her şeye ağlıyor?

Annem ağlarken o kadar çok sinirlerim bozuluyor ki sus artık diye bağırmaya başlayıp tokadı yapıştırasım geliyor. Bi de en kötüsü sürekli benden destek bekliyor resmen terapisti gibiyim. Eve geliyorum keyfim yerinde dizi falan izliyorum sonra annem eve geliyor adımını atar atmaz hüngür hüngür ağlamaya başlıyor ve benim onu avutmamı bekliyor. Bir iki defa tamam ama her gün ben sana destek olamam ki. Sanki benim hayatım çok yolundaymış bir de senin derdini paylaşıp üstüne sen daha da üzülme diye gülümsemeye destek olmaya devam etmek o kadar zor ki. Ben sırf o üzülmesin diye her şeyi içimde tutup destek olurken onun benim durumumu takmaması ve içindeki her şeyi dökmesi bana o kadar bencilce geliyor ki
Annem neden saçma sapan her şeye ağlıyor?
Cevapla