- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılAdam haklı kırılmakta, evlendikten sonra en kıymetlisi eşi olmayan, halen ailesini eşinin önüne koyan insanın davranışı kırıcıdır. Üstelik el oğlu demişsin, tam tersi olmalıydı, aynı özenli sofrayı eşin için hazırlayıp "kocam değil mi, tabii yaparım" demen gerekirdi. Sen kocanı el oğlu görürsen, hakettiği itibarı, özeni göstermezsen, ailen de öyle görür. Çok daha ağırını yaşadım, oradan biliyorum. Eş olarak kıymet görmeyince, ailesi de değersiz görüyor erkeği. El oğlusun diyeceğin adamla niye evlendin diye sorarlar o vakit. Evlilik, eşe elin evladı muamelesi yapılacak bir ilişki değildir.
01 Yorumla
Soran+1 yılBenimde için çok kıymetli
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yıleğer benim eşim senin dediğin gibi yapsın o sofrayı ters düz ederim. abisi ile birlikte yollarım babasının evine. bir kadının en değerlisi kocası, bir kocanın en değerlisi karısı değil ise orada sevgi, saygı yoktur. sevginin saygının olmadığı yerde evliliğede gerek yoktur.
021 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılbana saygısı olmayan kadına benim ne kadar saygım olur sen düşün.
Cevap sahibi+1 yılkimin gözünde yüceltir. abisinden aşağı gören eşin gözündemi. sizin dediğiniz gibi değilde şöyle dese daha saygılı olur.'' evime gelen misafir baştacıdır, bizden daha iyi hizmeti görmeyi hakediyor'' derse canımı yesin. çünkü misafir dinimizde, örf ve adetlerimizde baştacımızdır.
Soran+1 yılŞimdi şöyle bir şey var anayasamıza göre oturduğun ev kadına kalıyor sen bir yere gönderemiyorsun o seni gönderir istese bilgin olsun
Cevap sahibi+1 yılkirayı öder o zaman. alacağı yoksulluk nafakası'da hayatını devam ettirmekte fazla yardımcı olmaz. Bu gibi mevzularda eşler birbirlerini hor görmek ya da aşağılamak değilde çeşitli laf oyunları ile düzeni sağlamalıdır.
Soran+1 yılBizim ev kira değil ya sen sıkıntı yapma
Soran+1 yılBirincisi boşanmak isteyen erkekse iyi bir tazminat ödüyor aldatma yoksa tabii bunu biliyorsun değil mi �kincisi de malların yarısı kadına geçiyor üçüncüsünden nafaka senin maddi durumuna göre belirleniyor
Cevap sahibi+1 yılo halde evi evliyken aldıysanız ya ev satılır para ikiye bölünür, ya da eşlerden biri evin tutarını diğerine öder. yok öyle eve tamamen çöreklenme. kanunun seni düşündüğü kadar erkeğide düşündüğünü unutma.
Soran+1 yılHukuk fakültesi 2 sınıf terkim kanka yapma Allah aşkına komik duruma düşüyorsun ama sen bilirsin
Cevap sahibi+1 yılneyse ben kaçar. siz devam edin. bu hanım kardeşimiz inadım inat şeyim iki kanat yolunda ilerliyor.
Soran+1 yıl@egbirha isterseniz size hukuk kitaplarından ekran görüntüsü atabilirim? Çünkü geçen ay arkadaşım boşandı ve malların yarısı ona geçti oturdukları evde ona kaldı Hani yani komik duruma düşüyorsunuz gerçekten..
Soran+1 yıl@egbirha evet bu arada hukuk fakültesini terk ettim 2'de yerine habe splikerliği okumayı tercih ettim
Soran+1 yıl@egbirha yazı yazmayı öğren önce
Soran+1 yıl@egbirha hukukçuyum kfkdkdkdkd eminim önce yazı yazmayı öğren sonra hayallerini anlatırsın
+1 yılAyıp etmişsin net elin oğlu dediğin senin hayat arkadaşın abin bile bu gün yarın seninle mal mülk yüzünden aranız açılacak eşin seni hem sağlıkta hem hastalıkta abinden daha iyi bakacak abin sahip bile çıkmaz
00 Yorumla
+1 yılElin oğlu ise neden evlendin? Artık eşin o senin hayatını birleştirdiğin bir adam. Adamın yerinde olsam daha yüzüne bakmam sınır koyardım sana
Beynin nerde senin? Kendinizi rezil etmemek için gizli soruyorsunuz bu soruları aferin beynin biraz çalışıyormuş00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. kocan haklı. kimin sağladığı aracı olduğu rıskı kimden kıskanıyor kime sarf ediyorsun.
evlendikten sonra birincil önemli şahıs eşlerdir. önceki aile değil.
artık siz bir ailesiniz.
sen hatalı davranıyorsun. bu yaptığın günah yanlış bir eylem.
evlilik hem dinen hem hukuken hukuksal bir kurumdur. bu bir anlaşma sözleşmedir. kimden ekonomi imkan gelir sağlıyorsan ona hizmet edersin.
sen gerçekten günahkarsın şu an. abine ikram olarak değil eşini geri plana atmandan dolayı
elbet misafire ikram olur. ama kocanı dışlaman çok günah. esas senin hedef alacağın eşin olmalı.
abin çok önemli ise. onunla yaşa boşan eşinden15 Yorumla
Soran+1 yılUzun neden yazıyorsun.
Soran+1 yılBen bu kadar uzatanları boş bulurum ben okuyamadım ki işime gelsin gelmesin 😅😅
- +1 yıl
Kısa cevap verenin akılsız olduğunu düşünmek kadar akılsızca bir şey duymadım derdini kısa ve net anlatmak meziyettir ufak bi şakayı bu kadar ciddiye alan biriyle hayat geçmez yazık size sevene...
Ayrıca boşan abinle yaşa ne kadar nahoş bi cümle böyle bi cümleyi kurmaktan nasıl utanmadınız birde günahkar filan demişsin o kadar boş bi yorum ki tek bir mantıklı yanı yok @builder
+1 yılSana şu hikayeyi anlatayim. Yeni evlenen kiz kocasi ile tartisir baba evine gelir. Erkek, kizin pesine gelir. Kizin babasi ikisini de karsisina alir kizina ; kiyafetini cikar der. Kiz cikaramaz, baba tekrar elbisesini cikarmasini ister. Kız , kocasinin arkasina gecer ve elbisesini cikarir. Ve baba oyle bir nasihat eder ki kizi utancindan cevap veremez.
Simdi abin deseydi ki sana elbiseni cikar, kocanin arkasina gececek, elbiseni cikaracaktin. Simdi kocan elin oglu muymuş? Yoksa kocan sen miymissin?20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe söylediğin değil, nasıl söylediğindir belki de önemli olan. Şayet bu üslupla söylemişsen bir daha yemek yapmanı bile beklemese yeridir.
Kardeşin babanın oğluysa kocanda ömrünü birlikte geçirmeye söz verdiğin, hastalıkta sağlıkta dediğin insan.
Çok yanlış bir bakış açısı. Aynısını kocan sana yapsa "sen elin kızısın, kardeşim benim kan bağım var onunla aramda. Tabikide onunla ilgileneceğim" dese hoş olur mu?
Bence sende kırılırsın. O yüzden sözlerine ve üslubuna dikkat etmelisin ki kırgınlık olmasın. :-)11 Yorumla- +1 yıl
Evde kalmış bu trol soru böyle dese kocası ağzına yumruk atardı
Gizli Üye(30-35)+1 yılBiraz daha politik davranmaliydin.. abine övgüler nebileyim neler demeden de olurdu sonucta kan bagin var senin onu nekadar sevdigini hertürlü hisseder.
Ama esine özelliklede ailenin yaninda övgüler söylemen esini gururlqndirir ve sana daha da iyi davranmasini saglar sonucta ömrünü onunla geciriyorsun gecireceksin..
Sence saka olabilir ama kabul et kötü bi sakaydi. Bu tarz sakalar yapmadan önce düsünmelisin yerimi zamani mi nasil algilar diye.. bence hic hos olmamis ve gönlünü mutlaka almalisim00 YorumlaGidip abinizle yaşayın hanımefendi o zaman, ne işiniz var elin oğluyla? Kırılıp küstüyse sadece iyi yani, ben olsaydım boşanma davası açardım. Düşünün bir, o adamla evlisiniz, adam tepeden tırnağa her şeyi biliyor sizinle ilgili ama ‘elin oğlu’ oluyorsunuz. Bir de ne var bunda diye soruyorsunuz burada, pes, vallahi pes.
23 Yorumla- +1 yıl
Kız kişi böyle konuşmaz 😀
- Aile & Toplum konusunda 759 cevap paylaştı.
+1 yılErkek kuzenimin eşide surekli kız ne zaman kendi kardeşi gelse 7 24 sen yabancısin kardesim soyle degerli boyle onemli sunu almam lazim bunu yapmam lazım benim zavalli saf kuzebimde susuyor ben olsam defol git kardeşinide al derim şaka degil yani artık patavatsızlik hadsizlik şaka bir kere olur onun için diyorum yani sana gelince sende ayıp etmişsin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYine mi sen gebeer diycem artık yeter şu radyo tv mezunu ezik bipolar kadınsın demi geçen kocam Tokat attı dedin yine boşanmamışsın gurursuz ezik defol artık biz aklı başında normal insanların sorularını okumak istiyoruz gebersen çevrende kim varsa eşin çocuğun rahatlayacak.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılBu zırva lafı annem de bazen ederdi babama.
Ondan sonra ''Niye Rus kadınına bayılıyorlar'' diye sorulur her yerde. Şu moronca lafı bir Rus kadını kocasına asla etmez mesela.12 Yorumla
Soran+1 yılKızına ilerde kocası el kızı dediği zaman Rus erkeklerine gittiğinde böyle der misin merak ediyorum
- +1 yıl
Hiçbir normal insan evlendiği herhangi birine ''Ben seni kendimden saymıyorum, sen benim için hala yabancısın, ben aslında çeşitli sebeplerden senle evlensem de senden taraf değilim anlamına gelecek malca laflar etmez.
Verdiğin örnek de işte zaten düşük zekalı kabileci örneği. Ne alakası var?
Aile & Toplum konusunda 319 cevap paylaştı. Yarın öbür gün kızında kocana sorarsa benimi annemi mı çok seviyorsun diye oda seni kızım der.
Niye derse sen benim kızımsin annende elin kızı der hazırlıklı ol.14 Yorumla
Soran+1 yılKızım desin bir zahmet.
Soran+1 yılBunda bir şey yok
+1 yılAbime tabi dizerim demeniz kırıcı bir yaklaşım olmuş olabilir. Sonuçta diğer kişi hiç tanımadığınız bir insan değil, latife olacaksa bile daha oturaklı bir şekilde yapılabilirdi. Galiba birazcık hatalısınız.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHiç o denir mi? Hayat arkadaşın o senin. En mahreminize kadar tanıyorsunuz birbirinizi. Çok kötü bir şaka gönlünü al. Mümkünse en sevdiği yemekleri yaparak
10 Yorumla
+1 yılAyıp etmişin. Bu sözün üzerine adamın evliliği noktalaması ve abin gelmişleydi seni abine teslim ederek evden göndermesi gerekirdi.
13 Yorumla
Soran+1 yılVallahi anayasaya göre oturduğumuz ev benim oluyor ama kim kimi gönderir orası belli değil
- +1 yıl
Bu durumda adam olsa alır ceketini çıkar, ne deyim yani ya da kuyruğunu kıstırıp oturacak oturduğu yerde.
Soran+1 yılBenim kocamın adamlığı senin sülalene yeter haddini bil yaşına başına bakmam seni rezil ederim burada eder6
Aile & Toplum konusunda 810 cevap paylaştı. İnsanın ister istemez bir kalbi kırılır sevdiği kişiden böyle bir şey duyarsa yani benim eşim bana sen elin oğlusun dese ne kadar şaka yapmış olsada bir inceden gönül koyarım
00 YorumlaOlay zaten orada. O senin kocan. Yani abini anneni ve babanı bırakmaya değecek biriyse onlardan daha değerlidir. Çünkü hayatını artık onla paylaşıyorsun. Aynı şeyi sana yaptığını düşün?
00 Yorumla
+1 yılO sana el kızısın dese sorun etmeyeceksin yani öyle mi? Hiç sanmıyorum. O senin artık ailen, el oğlusun ne demek? Küsmekte çok haklı.
03 Yorumla
Soran+1 yılEtmem çünkü el kızıyım
- +1 yıl
Değilsin tabii ki. Sen onun artık canısın canı. Kendini de onu da bu kadar değersiz görme. Kan bağı çok mu lazım? Hayır. Aynı yatağı bile paylaşıyorsunuz. Bence bir gönlünü al ve tamamen şaka amaçlı söylediğini ve ona çok değer verdiğini belirt 🙂
Soran+1 yılAslında şaka ile dedim ama ne bileyim dkekdn
+1 yılHaklı tabikide kırıcı davranmışsın daha nazik olabilirdin bu aksam abime özel yemek yaptim yarinda sana yapicam deseydin incilerin dökülmezdi 🤷♀️🤷♀️
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılyaptığın terbiyesizlik.
sen ilk önce aile olmayı öğren .
iyi abinle seni evden kovmamış. adamına denk gelmemişsin. umarım çocuk yoktur , boşar .00 Yorumla Hiç hoş olmamış aynı zamanda sacmada el oğlu ne demek ya eşin o senin ailen artık benimsemedigin biriyle mi evlisin aynısı sana dense napardin bence özür dile
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 489 cevap paylaştı.
+1 yılKendini haklı bulmana bi' şey demiyorum ama kocanın sonraki hamlesi sert olursa sende kırılma olur mu?
Ben bile okurken bi' değişik oldum ki kocamı düşünemiyorum. 🤷🏻♀️00 Yorumla
+1 yılKaynanam bana ilerde sen elin kizisin dese alınır kırılır 3 gün belli etmeyip sonrasında bende onu kırardım.
11 Yorumla- +1 yıl
Biraz empati lütfen🙏
+1 yılHerşeyden önce empati kur bence. Aynısını o sana dese ne kadar gider di ağrına 🙇 senin ki bildiğin eşek şakası olmuş
10 YorumlaHaklı kırılmakta. Elin oğlu ne demek ya, o sana ailesinin yanında sen elin kızısın dese kırılmaz mıydın
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılElin oğlu dediğinize göre kendisini benimseyemediğinizi hissetmiş olabilir. Şaka yollu söylediğinizi ifade ediniz ona.
10 Yorumla Çirkin bir söylem olmuş
Kan bağın olmasına gerek yok, eş olarak seçmişsin ve kendine minik bir aile kurmuşsun.
Kırılmakta sonuna kadar haklı10 Yorumla
+1 yılYani kırılacağı bişe yok ama sizin de nasıl söylediğinize bağlı yanlış üslup doğru sözün celladıdır demişler.
10 Yorumla
+1 yılKocana da hak veriyorum da sen de şaka yollu söylemeşsin hayatım koy ver gitsin yarın gelir barışır
20 Yorumla
+1 yılSenin onla nikah bağın olduğu için o artık elin oğlu olmuyor.
21 Yorumla- +1 yıl
Bu da kadın mi byni olsa anlar galiba trol evde kalmış kadın
- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılYuh öyle de denir mi ben olsam bu lafa kinlenirim 😂
20 Yorumla
+1 yılOna bakılırsa sende elin kızısın ne diye adamın gururunu kırıyonki çok gereksiz bir itham olmuş eşine özür dilemesin eşinden kırılmakta haklı
00 Yorumla
+1 yılBöyle şaka olmaz. Aynı şekilde o ablasına bunu yapsa ve onların yanında sana böyle dese sen de çok bozulurdun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHos olmamış Hocam o cümle sonuçta senin ailen kocam ve varsa çocuğun bildiğin onu yok saymışsin bazı şeylerin şakası yok maalesef benim eşim olsa ve bana dese şahsen gözümde biter ona göre davranırım artık sende elin kızısın diyerek
00 Yorumla
+1 yılelin oglu olmasa evlenemezin zaten :))) nikah dusmezdi :))) sarkisi bikle var aglayanim anam bacim elin oglu yasmi tutar
01 Yorumla- +1 yıl
ya bazi sakalar yerinde guzeldir sen uzulme bu sakadir sonucta sen kocanin butunusun abide olsa bacida olsa ana babada olsa senin yuvan kocanin yanidir
- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılSen de elin kızısın yarın sana da o yapar ödeşirsiniz o zaman şakayı anyayı gönyay görürsün
01 Yorumla
Soran+1 yılEl kızıyım Zaten
Hajajan çok tatlı gönlünü al 😄
İnsanın eşi de ailesidir annen baban kardeşinden ne farkı var? Hatta sana ondan yakın kimse yok şu hayatta00 Yorumla
+1 yılçok çirkin. kendi kanımdan olan birisine ev ya da araba alıp sana alelade bir hediye verirdim.
çünkü sen elin kızısın00 Yorumla
+1 yılYok artık bide ne var bunda mı diyosun cidden onsana elin kızısın dese burada gelip eşim bana böyle böyle dedi çok kırıldım napmalıyım derdin
00 Yorumla
+1 yılNe demek ne var bunda öyle söylenir mi evlenmişsin aile olmuşsun patavatsızlık yapmışsın hiç kusra bakma ama bence gönlünü al kocanın barış
03 Yorumla- +1 yıl
Evde kalmış bu evde değil ki trol bir soru böyle diyecek adam üzülecek he yok böyle bisey doğru olsaydı agzimi burnumu kanatti derdi
- +1 yıl
Çünkü erkek gücü bu byn ozrlu kız evli falan değil hava atıyor millete
- +1 yıl
😅😅
Sen slk mısın insan kocasına sen elin oğlusun der mi git kocandan özür dileyip gönlünü al
05 Yorumla
Soran+1 yılProfil resmine bakarsak Kimin ne olduğu belli zaten
- +1 yıl
Kes sen önce karakterine bak zekâsız şey
Soran+1 yılMemelerimi açmıyorum diye böyle oldu ya
- +1 yıl
Ister memelerimi acarım ister açmam sen kimsin? Doğruları söylüyorum diye kudurma adamdan özür dile sen önce
Soran+1 yılBen de doğruları söylüyorum
+1 yılSen elin kızısın dendiğinde ne hissedeceksiniz onu hissetmiştir.
Ailesiniz ve önceliğiniz artık eşiniz. Abinizin yeri ayrı, eşinizin ki apayrı.00 YorumlaDirek nükleer atsaysın hiç öyle denir mi? Atıyorum elin kızı dese sana hoşuna gider miydi?
05 Yorumla
Soran+1 yılDesin değilim biliyorum
Soran+1 yılCiddi değildim gülerek dedim
- Aile & Toplum konusunda 370 cevap paylaştı.
+1 yıliyide bu durumda sen elin oğluna 3 günden 3 güne vermiş oluyorsun
09 Yorumla
Soran+1 yılO da bana veriyor kullanıyorum işte elin oğlunu
- +1 yıl
e tabi bu da doğru da
sanki elin oğlunu sadece kullan at mendil gibi hisettirmek doğru mu :D - +1 yıl
Evde kalmış bu yalan.
- +1 yıl
Evli olsa ağzı burnu dağılmışti şimdiye 😃
- +1 yıl
@yuppiyyyyask şiddete karşıyız öncelikle ama var altyapısında bir durum ya da içinde kalan bir hırz birikmiş patlamaya hazır bir volkan :)
- +1 yıl
Böyle kadınlardan Allah korusun böylesini boşamalı böyle insanın yemeği bile yenmez
- +1 yıl
Lazım değil..
- +1 yıl
Adam bıktı belki de.
- +1 yıl
Valla hiç te acımam böyle kpek kadına
Aile & Toplum konusunda 570 cevap paylaştı. Adamı dışlamışsın ne yok ki büyük bir özür dilemen gerekiyor bence
10 YorumlaKırılmak mı
Boşanma sebebi bu
Daha yüzüne bakmam10 Yorumla
+1 yılne manyakça bi kelime bu böylesi? elin oğlusun ne demek eş öncelikli ailendir🤦🏻♀️
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 455 cevap paylaştı. Ayip demissin sonucta sizde ilerde cocuk sahibi olacaksiniz onu kan bagi gibi deger vermelisin
10 YorumlaBöyle bir şey söylenmez bir de farklı Birinin yanında hiç fark etmez yaptığın ayıp
02 Yorumla
Soran+1 yılAman doğrular
+1 yılŞaka da olsa kalbi kırılır eşin sonucta en yakının o
00 YorumlaElin oğlu şu an sizin eşiniz ama. Düşünmeden şaka yapmayın
00 Yorumla
+1 yılO biraz alıngan sen de biraz kırıcı konuşmuşun, gönlünü almalısın bence :)
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 307 cevap paylaştı.
+1 yılOnunla evlenmişsin elin oğlu demen saçma, şaka olsa da
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılEşim bana o şakayı yapsa bugün ailesinin evine yollardım
00 Yorumla Tek başınazayken bu şakayı yapsan alınmazdı belki ama abinin yanında demende kırmıştır
00 Yorumla
+1 yılAlınmakta haklı , eşin yeri gelir kardeşinden daha yakindir sana, özür dileyip gonlunu al
00 YorumlaErkekler başkalarının yanında yapılan şakaları kaldıramaz.
00 Yorumla
+1 yılElin oğlu dediğiniz kişi kocanız. Siz o elin oğluyla evlisiniz. Biraz saygı.
00 Yorumla
+1 yılAma adı üstünde senin kocan alıngan bir kişiliğe sahiptir.
00 YorumlaEmpati yapın biraz söylenecek söz değil eşin kırılmakta haklı
00 Yorumla
+1 yılNe var bunda canım bende benimkine diyorum ben el oğluyum bana ne diye :D
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAbini bir daha çağırmadan önce ona güzel bir sofra hazırla abin gelince de fazla abartma yemekleri anca düzelir
02 Yorumla
Soran+1 yılOldu bekler
Cevap sahibi+1 yılAnlamadım
Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Kocan haklı gönlünde tutmalısın söylememelisin. kırılır tabii.
00 Yorumla- Devamını Gör (109)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer