Eşim kapalı ama evde askılı ve kısa tayt giyer. Bu normal mi sizce?

Evde askılı ve altına kısa tayt giyer ve o şekilde balkona oturmaya, çamaşır asmaya falan çıkar. Bazen kapıyı da böyle açıyor.
Eşim kapalı ama evde askılı ve kısa tayt giyer. Bu normal mi sizce?
Cevapla