Kasada 5-10 kuruş bekleyenlerden misiniz? Aşırı itici değil mi sizce de?

Migrosta kasiyerim bugün bitanesi 10 kuruş için gözümün içine bakıp bana sesini yükselterek 10 kuruş eksik vermişsiniz alabilir miyim dedi bende kasamda kalmadı dedim o zaman 25 kuruş ver dedi bende öyle bişey yapamam dedim ve karşı kasadaki kasiyerden adama 10 kuruş vermesini söyledim aldı gitti. Yani sizce de aşırı itici değil mi? 5-10 kuruştan zengin veya fakir mi olacaksınız? En azından gün sonunda kasiyerin açığını kapatır belki o 10 kuruş diye bile düşünemez misiniz? Şok oluyorum bazen böyle insanlara bugün tam 4 kişi 5-10 kuruş için gözümün içine baktı. Bir tanesine 15 kuruş eksik vermişim istedi bende 25 kuruş verdim gönderdim.
Kasada 5-10 kuruş bekleyenlerden misiniz? Aşırı itici değil mi sizce de?
Cevapla