Babama hep naber lan keltoş diyorum. Sizce iyi mi yapıyorum?

Merhaba Benim babam 57 yaşında yaşlı ve kel biri bende bu yüzden onla hep şakalaşıyorum bazen ona naber lan keltoş diyorum sonra hep keline dokunuyorum bazen de kelini öpüyorum. Sizce iyi mi yapıyorum? Mesela youtube da Ali Şen olucak ve Hazar Yılmaz diye 2 kişi var onlarda hep babalarına böyle şakalar yapıp video çekiyorlar.
Babama hep naber lan keltoş diyorum. Sizce iyi mi yapıyorum?
Cevapla